زاهدان

چاه‌های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان پلمپ می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از پلمپ و انسداد چاه‌های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،حجت الاسلام علی موحدی‌راد در دیدار با فرماندار، بخشداران و جمعی از مسؤولان ادارات شهرستان زاهدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی اظهار کرد: تنها برای خدمت به مردم و جهاد به این شهرستان آمده‌ام و در دیدگاه من شیعه و سنی فرقی نمی‌کند و هدفمان خدمت به مردم این استان است.

وی با تاکید بر اینکه در ارتباط ما با مسئولان، آنچه حکم می کند حکم قانون است و امیدواریم بتوانیم در راستای اجرای قانون در این استان موفق باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره با مشکل کم‌آبی که تهدیدی بزرگی برای آینده است گفت: با توجه به بحران کمبود آب و اینکه برخی قنوات آب شهرستان در حال از بین رفتن است، تعداد قابل توجهی چاه غیرمجاز درسطح استان و شهرستان شناسایی شده است.

موحدی راد ادامه داد: در این راستا به دادستان‌های شهرستان‌های استان و همچنین مسئولان ادارات آبفای استان دستورات لازم داده شده تا نسبت به پلمب و انسداد چاه‌های غیرمجاز اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از رفع تصرف بیش از22 هکتار از اراضی دولتی و عمومی در شهرستان زاهدان خبر داد و گفت: 7 هکتار از اراضی عمومی و دولتی در روز گذشته و بیش از 15 هکتار نیز امروز توسط شهرداری رفع تصرف شده که شامل 200 مورد حصار کشی غیر قانونی بوده است.

این مسؤول گفت: ادارات جهاد کشاورزی؛ منابع طبیعی، بنیاد مسکن و شهرداری باید طبق قانون چنانچه اراضی ملی و انفال عمومی درحال تخریب و تصرف هستند حتما برخورد قانونی داشته باشند و در این مسیر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیز از آنها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: به تمامی نیروهای نظامی، انتظامی و پلیس اجراییات شهرداری نیز تاکید شده اگر در حوزه اراضی ملی، دولتی و عمومی هر کامیون و یا هر وسیله نقلیه‌ای که حامل مصالح ساختمانی باشد واین مصالح را به اراضی ممنوعه منتقل کند نسبت به توقیف وسیله نقلیه به مدت دو ماه اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان همچنین از برخورد جدی با متصرفان اراضی ملی خبر داد و گفت: برخی افراد سودجو در مناطقی که ساخت و ساز غیرمجاز انجام می‌شود اقدام به ایجاد کارگاه بلوکه‌زنی کرده‌اند که دستور داده‌ایم دستگاه‌های آنها توقیف و مغازه‌ها تا اطلاع ثانوی پلمب شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار