بندرعباس؛

برگزاری جشن جامعه کارگری به‌ مناسبت هفته وحدت

استاندار هرمزگان گفت: اهل سنت استان به نظام جمهوری اسلامی و اهل بیت (ع) اعتقاد دارند و ما نیز از ظرفیت انان در مدیریت هرمزگان استفاده کرده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،جاسم جادری استاندار هرمزگان در جشن بزرگ کارگری هفته وحدت در بندرعباس افزود: ما مسلمانان با حفظ عقاید قطعی و مسلم خود باید در مقابل دشمن مشترک اتحاد داشته باشیم.
جادری افزود: استکبار جهانی عواملی همچون رژیم آل سعود دارد که در میان مسلمانان تفرقه ایجاد می کنند.
مدیر مؤسسه غدیرشناسی گفت: مردم هرمزگان در عمل، وحدت و همزیستی را پیاده می‌کنند و به تمام آموزه‌های مکتب ولایت عمل می‌کنند.
آیت‌الله سعید شاه‌آبادی هم در این مراسم افزود: دشمن قصد دارد مذاهب اسلامی را از بین ببرد که در این شرایط بهترین راه یک‌دلی و وحدت است.
مدیر مؤسسه غدیرشناسی گفت: قیام پیامبران و ائمه ما برای ایجاد وحدت بوده است و قرار نیست شیعه و سنی دست از آموزه‌های دینی خود بردارند.
نماینده ولی فقیه گفت: وحدت زمینه های لازم برای پیشرفت و تعالی را در همه جوامع فراهم کرده و مانع بروز بسیاری از مشکل ها در درون جامعه می شود.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی هم در این مراسم افزود: بدون وجود این عنصر قوام بخش، شیرازه جامعه دچار مشکل شده و اختلاف و درگیری بروز می کند.
وی گفت: در جامعه نا امن امکان انجام فعالیت های علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی وجود ندارد و فحاشی و اخلاف ودرگیری همه جا را فرا می گیرد.
امام جمعه اهل‌سنت بندرعباس گفت: قرآن و شخصیت پیامبر(ص) محوریت وحدت است و همه باید از کلام الهی پیروی کنیم چون روشنگر است و هیچ نقطه ابهامی در آن وجود ندارد.
سید عبدالباعث قتالی گفت: تولید و کار را باید قدر بدانیم و من معتقدم نباید بی‌کاری در جامعه ما باشد.
وی ادامه داد: اهل‌سنت و تشیع در یک جامعه و در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و با احترام به همدیگر باید قدردان وحدت، امنیت و آرامش حاکم بر جامعه باشند.
قتالی افزود: جوانان مسلمان اگر می‌خواهند به اسلام خدمت کنند، راه برای خدمت آنها باز است و می‌توان با اخلاق خوب، تلاش، سازندگی و کمک به دیگران، مردم را جذب اسلام کنند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.