آبادان ؛

انتصاب رضا مردانی بعنوان سرپرست کانون بسیج هنرمندان خرمشهر

رضا مردانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر طی مراسمی به عنوان سرپرست جدید کانون بسیج هنرمندان این شهر منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛طی نشستی که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای انجمن های هنری  برگزار شد، «رضا مردانی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر به عنوان سرپرست کانون بسیج هنرمندان این شهر منصوب شد.

سرپرست جدید بسیج هنرمندان خرمشهر در این نشست به ترفندهای دشمنان برای  ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون دشمنان از حالت آفند خارج شده، به پدافندهای عامل و غیرعامل رجوع کرده اند و از طریق فضای مجازی سعی در ورود به جامعه اسلامی را دارند.

مردانی افزود: در شرایط فعلی باید تلاش شود که در عرصه هنر و فرهنگ ورود کرد تا با استفاده از هنر بتوان مانع تاثیرگذاری بر اعتقادات و اندیشه مردم شد.

وی با تاکید بر توان بسیج هنرمندان در دستیابی به این هدف، گفت: بسیج هنرمندان می تواند بسیار کمک کننده و یاری رسان باشد و در حوزه های مختلف آموزش، پژوهش و اجرا از ظرفیت های و پتانسیل های آن استفاده کرد.

مردانی ابراز امیدواری کرد با توان و ظرفیت عظیم هنری موجود در شهرستان خرمشهر بسیج هنرمندان نیز در آینده ای نزدیک باید به عنوان بسیج نمونه معرفی شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر در ادامه به تشکیل انجمن شعر عربی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: خرمشهر ظرفیت عظیمی در شعرعربی اعم از غزل، قصده و مقاطع مختلف شعر دارد اما انجمن  شعر عربی پیش از این وجود نداشته که برای اولین بار در خرمشهر بنیان نهاده شد.

وی همچنین از اعزام یکی از شاعران شعر عربی خرمشهر به نخستین کنگره «پیامبر مهربانی» در زاهدان خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.