سخنگوی حزب جنبش ملی:

می‌خواهند ژنرال دوستم را ترور شخصیت کنند

عضو مجلس نمایندگان می‌گوید: اظهارات اخیر احمد ایشچی به هدف ترور شخصیت آقای دوستم صورت گرفته‌است.

می‌خواهند ژنرال دوستم را ترور شخصیت کنند
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، بشیر احمد تهینج عضو مجلس نمایندگان و سخنگوی حزب جنبش ملی به رهبری ژنرال دوستم می‌گوید اظهارات اخیر احمد ایشچی به هدف ترور شخصیت آقای دوستم صورت گرفته‌است.

بحث در مورد ماجرای جنرال دوستم و احمد ایشچی امروز به مجلس نمایندگان نیز کشانیده شد و اعضای مجلس خواهان بررسی جدی این موضوع گردیدند.

ظاهر قدیر، معاون اول مجلس نمایندگان نیز گفت که از حکومت می‌خواهم در مورد موضوع احمد ایشچی و معاون اول به گونه عادلانه تحقیق کند تا همه چیز معلوم گردد و با مجرم مطابق قانون برخورد شود.

با این حال بشیر احمد تهینج گفت ادعاهای احمد ایشچی یک‌جانبه، انفرادی و مجرد است که مملو با تهمت و دروغ می‌باشد و نماینده‌گان نباید قضاوت عجولانه در مورد این قضیه نمایند.

او عمق این قضیه را جدی‌تر از موضوعی که مطرح شده می‌داند و می‌گوید خود ایشچی از سال‌های طولانی تا به حال با ژنرال دوستم مشکل داشته‌است.

به گفته تهینج اظهارات ایشچی علیه دوستم در تبانی و هم‌کاری با برخی از حلقات صورت گرفته و توطئه به حدی است که پس از آن‌که ایشچی آزاد شد، از آن‌جا به کابل خواسته شد.

آقای تهینج خاطرنشان ساخت که ژنرال دوستم را به گونه فیزیکی و با کمین‌گرفتن نتوانستند حذف کنند حالا می‌خواهند ترور شخصیتش کنند.

سخنگوی حزب جنبش ملی گفت ژنرال دوستم امروز به کابل می‌آید که آنان خاموش نخواهند نشست و حرف‌های برای گفتن خواهند داشت.

خامه پرس نوشت: این در حالی‌ست که اتحادیه اروپا خواهان بررسی عادلانۀ این موضوع گردیده و ارگ نیز با نشر اعلامیه‌یی گفت که این قضیه را از زمان وقوع آن با جدیت بررسی کرده و اقدامات قانونی را حکومت انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار