اهواز؛

معدوم سازی بیش از 150 مرغ بیمار در گتوند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند گفت: بیش از 150 قطعه مرغ زنده بیمار در این شهرستان شناسایی و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،دکتر همتیان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند بیان کرد: طی بازدیدهای صورت گرفته در سطح شهرستان گتوند تعداد دو محموله عرضه و فروش مرغ زنده که از سایر استانها به صورت غیر مجاز وارد شهرستان شده بودند شناسایی و تعداد بیش از 180 قطعه مرغ زنده ضبط گردید.

وی اظهار داشت: این 2 محموله به دلیل درگیری با بیماری های ویروسی و مشاهده علائم بالینی و کالبد گشایی غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داده شد که با همکاری و دستور دادستان شهرستان امحاء گردید.

همتیان خاطرنشان کرد: شهروندان محصولات خام دامی نظیر گوشت مرغ را به صورت محصولات بسته بندی دارای برچسب ، خصوصاً تاریخ تولید و انقضاء تهیه نمایند و هر نوع فرآورده خام دامی را صرفاً از مراکز تولید و عرضه معتبر خریداری نمایند و در مشاهده موارد مشکوک به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به بررسی موضوع اقدامات لازم صورت گیرد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گتوند اعلام کرد : شهروندان جهت تعیین اصالت محصول میتوانند کد رهگیری درج شده بر روی محصول را به سامانه پیامکی 30008903 ارسال تا از اطلاعات تکمیلی آن مطلع شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.