واکنش گادوین منشا به پیشنهاد پرسپولیس

مهاجم نیجریه ای پیکان گفت:از بازی در لیگ ایران کاملا راضی هستم و هیچ مشکلی نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجم نیجریه ای باشگاه پیکان که اولین فصل حضور خود را در ایران دنبال می کند، توانسته با گل های سرنوشت سازی که برای تیمش به ثمر می رساند، آوازه ای برای خودش ایجاد کند. گادوین منشا که با 5 گل زده بهترین گلزن پیکان در این فصل محسوب می شود، در آستانه بازی با سایپا فقط به موفقیت تیمش فکر می کند.

با این حال صحبت های زیادی مبنی بر اینکه این مهاجم نیجریه ای قرار است به پرسپولیس ملحق شود، این روزها شنیده شده و بعید نیست که یکی از بمب های فصل نقل و انتقالات نیم فصل باشد. البته این پیشنهاد هنوز رسمی نشده و منشا نیز آن را تایید نمی کند.

گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای پیکان که علاقه زیادی به مصاحبه در این مقطع نداشت، درباره شرایط تیمش برای بازی با سایپا در هفته چهاردهم اظهار داشت: قطعا برای بازی با سایپا آماده هستیم و خودمان را برای کسب پیروزی در این بازی آماده می کنیم.

این بازیکن که به خاطر قدرت بدنی بالای خود توانسته باعث ایجاد مشکل برای خیلی از مدافعان ایرانی شود، درباره شانس آقای گلی خود در فصل جاری عنوان کرد: من این توانایی را دارم اما فعلا تمام تمرکزم روی مسابقات است و بیشتر از این نمی توانم توضیح دهم.

مهاجم نیجریه ای پیکان از شرایط خود در ایران نیز ابراز رضایت کرده و تصریح کرد:از بازی در لیگ ایران کاملا راضی هستم و هیچ مشکلی نیست. همچنین از برخورد مردم ایران لذت می برم و از زندگی در اینجا کاملا راضی هستم.

در پایان هم از گادوین منشا درباره حضور احتمالی اش در پرسپولیس بعد از پایان نیم فصل اول پرسیدیم که او در جواب گفت: در این باره فعلا حرفی برای گفتن ندارم چون باشگاه به من اعلام کرده که صحبتی در این خصوص نکنم.

با این اوصاف به نظر می رسد معادله حضور این مهاجم نیجریه ای در پرسپولیس در همان فصل نقل و انتقالات نیم فصل حل شود.

منبع: کاپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
مهاجم فقط منشا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
مهاجم فقط ساسان انصاری .
آخرین اخبار