همه برنامه های سپاهان در نقل و انتقالات/بازیکنان مدنظر و رفتنی

نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال در تعطیلات پیش روی تیم ها را به تکاپو برای جذب مهره های مورد نیاز واداشته است.

همه برنامه های سپاهان اصفهان در نقل و انتقالات/ بازیکنان مدنظر و رفتنیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زردپوشان اصفهانی در شروع فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم دست از بریز و به پاش برداشتند و جوانگرایی را در دستور کار قرار دادند. همین امر موجب شد که آنها نتوانند همانند سالهای گذشته به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر ظاهر شوند. 

ویسی سرمربی تیم سپاهان از زمانی که هدایت این تیم برعهده گرفته نتوانست تحولی در زردپوشان اصفهانی به وجود آورد، گفته می شود که ویسی در لبه پرتگاه قرار دارد و نتیجه بازی با تراکتورسازی در سرنوشت وی تاثیر گذار است. 

به هر حال فوتبال نتیجه گرا فقط بازی خوب را نمی پسندد و هواداران اصفهانی از تیم محبوبشان فقط برد می خواهند، آنها از عملکرد ویسی رضایت ندارند و چند مرتبه به این موضوع اعتراض کردند. 

هواداران اصفهانی کاسه صبرشان لبریز شده و از تیم محبوبشان قهرمانی می خواهند اما به نظر نمی رسد سپاهان بتواند فاصله امتیازی خود را با صدر جدول کاهش دهد و به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندد.

به هر حال سپاهان برای رفع نقاط ضعفش در نیم فصل دوم باید چند بازیکن شاخص در پستهای مختلف به خدمت بگیرد و ویسی هم جذب چند بازیکن در نیم فصل دوم تایید کرده است. 

گفته می شود مدیر برنامه شجاع خلیل زاده واسطه انتقال انصاری بازیکن پرسپولیس به تیم چینی است براین اساس اگر انتقال انصاری به تیم چینی صورت نگیرد در آن صورت شانس خلیل زاده برای حضور در لیگ چین زیاد است.

البته مسئولان سپاهان تاکنون این خبر را رد کردند و قصد ندارند خلیل زاده از دست بدهند. 

مهرداد محمدی یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای نیم فصل دوم است اما برانکو تاکنون نظر مساعدی بر روی این بازیکن نشان نداده است.

محمدی با سپاهان قرارداد دارد و بعید است زرد پوشان اصفهانی با جدایی این بازیکن موافقت کنند. 

هادی عقیلی هم هنوز وضعیتش در تیم سپاهان مشخص نشده است و معلوم نیست چه زمانی مسئولان سپاهان با این بازیکن بر سر مطالباتش به توافق برسند. 

به هر حال باید دید مسئولان سپاهان باز هم در بازار نقل و انتقالات خریدهای ارزان قیمتی انجام می دهند یا نه!

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۶
جدید کنید
آخرین اخبار