اصفهان؛

برگزاری آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان

آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فلاورجان با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به چهار عرصه فرهنگ، علم، دفاع و خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: حضور بسیج در چهار عرصه فرهنگ، علم، دفاع و خدمت رسانی می باشد و جلوگیری از نفوذ دشمن به هر سبک و سیاق می بایست انجام گیرد.

سلیمانی به تحقق مردم سالاری دینی اشاره کرد و افزود: شکل گیری تفکر بسیجی و تحقق مردم سالاری دینی با تکیه بر آرمانهای دینی و اصول مذهب تشیع، فقط شرکت در انتخابات نیست و جنبه های دیگری هم دارد و آن در سایه حضور مردم در بسیج کامل می شود و سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی به منصه ظهور می رسد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به تعداد زیاد شهدا در شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: بسیج می بایست در زمینه روشن گری و زنده نگه داشتن یاد شهدا و امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، سرداران و۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان در تمام زمینه ها با همدلی و همربانی گام بردارند.

وی در پایان ضمن حمایت از محور مقاومت گفت: هر گروهی که  در محور مقاومت کشور های اسلامی قرار گیرد مورد حمایت  انقلاب اسلامی می باشد.

 سرهنگ پاسدار سید هدایت الله نوری زاده در این مراسم ضمن تشکر از همه مسئولین و بسیجیانی که در این مدت که در شهرستان فلاورجان بود به وی کمک کردند اظهار داشت: هرآنچه در شهرستان فلاورجان در طول این مدت انجام شد و توفیقاتی که نصیب شهرستان شد مصداق همدلی و همزبانی مردم و بسیجیان فلاورجان بوده است.

 گفتنی است در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار سید هدایت الله نوری زاده تجلیل شد و سرهنگ دوم علی فتحیان به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.