نیروهای یمنی انبار مهمات عربستان را در نجران هدف قرار دادند

یگان های توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن انبار مهمات ارتش سعودی را در نجران هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن افزود: یگان های توپخانه ارتش یمن انبار مهمات واقع در بخش غربی سایت نظامی المخروق در نجران عربستان را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن، تصاویر نشان می دهد که این انبار مهمات طعمه حریق شده و حجم شعله های آتش که از این انبار متصاعد شده حاکی از حجم زیاد مهمات موجود در این انبار است.

یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن روزگذشته (سه شنبه) نیز محل تجمع و مواضع نظامیان عربستانی را در نجران واقع درجنوب این کشورهدف قرار داد.

درهمین حال یگان های موشکی ارتش یمن نیز یک پایگاه نظامی ارتش عربستان را در منطقه جیزان عربستان هدف قرار دادند که باعث تخریب و فرار سربازان سعودی از این پایگاه نظامی تازه ساخت شد.

نیروهای مردمی و ارتش یمن درحالی مواضع نظامی عربستان را با انواع مختلف موشک و سلاح ها در پاسخ به تجاوزهایشان به خاک یمن هدف قرار می دهند که عربستانی ها هفته های نخست تجاوز به یمن اعلام کردند که یگان موشکی یمن را به طور کامل از بین برده اند.

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرد تا عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن را به قدرت بازگرداند.

این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 10هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار