کاشانی: انصاری به تیم چینی انتقال نمی یابد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتقال محمد انصاری به تیم چینی به علت تصمیم به حضور مقتدرانه پرسپولیس در بازی های لیگ برتر و آسیایی منتفی است.

جعفر کاشانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اعضای کمیته فنی و برانکو سرمربی تیم پرسولیس معتقدند که تیم باید با انسجام و قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. براین اساس انصاری به تیم چینی انتقال پیدا نمی کند. 

وی درباره موضوعات بررسی شده در جلسه هیئت  مدیره پرسپولیس عنوان کرد: در جلسه هیئت مدیره مباحثی همچون مسائل کلی باشگاه، تقویت تیم برای بازی های آسیایی و حل بدهی ها به بازیکنان و مربیان خارجی مطرح و تصمیماتی هم گرفته شد. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: تیم پرسپولیس در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. بر همین اساس اعضای هیئت مدیره خواستار لیست بازیکنان مدنظر برانکو برای فصل نقل و انتقالات شدند تا تیمی قوی برای بازی های آسیایی آماده شود. 

کاشانی درباره حریفان آسیایی پرسپولیس گفت: همه تیم های حاضر در گروه D قدرتمند هستند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می کند اما بازیکنان ما قابلیت این را دارند که از گروه خود صعود کرده و حتی قهرمان آسیا شوند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: انسجام در مدیریت باشگاه پرسپولیس باعث شده که این تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار