شیراز؛

ویژه برنامه های حرم شاهچراغ (ع) به مناسبت 17 ربیع الاول

ویژه برنامه های سومین حرم اهل بیت (ع) به مناسبت 17 ربیع الاول اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه این برنامه ها از عصر امروز پنجشنبه با گل‌ آرایی حرم های مطهر آستان مقدس احمدی و محمدی( ع) آغاز می شود، گفت: به مناسبت این میلاد خجسته، مراسم عقد ازدواج 15 زوج جوان از امروز تا روز میلاد در سالن عقد پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار می شود.

سلامی افزود: به همین مناسبت روز جمعه دعای ندبه از ساعت 7 صبح همراه با سخنرانی حجت الاسلام چوگانی و مداحی قاسم زارع و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز برنامه سخنرانی و مداحی با حضور حجت الاسلام جاوید و محمد شریف زاده مداح اهل بیت برگزار می شود.
وی ادامه داد: ویژه برنامه های میلاد رسول اکرم(ص) در روز شنبه 27 آذرماه برگزاری  برنامه پرسش و پاسخ با عنوان نرده بان آسمان با حضور با حضور حجت الاسلام سرلک از ساعت 11 در رواق دارالعباده برگزار می شود.

سلامی خاطر نشان کرد: از دیگر مراسم عمامه گذاری 95 طلبه حوزه های علمیه شیراز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمّدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) است.
وی گفت: در ادامه نیز حاج مرتضی طاهری در مدح و ثنای حضرت ختمی مرتبت محمدبن عبدالله(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) مداحی می کند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: برگزاری مسابقه "من محمد(ص) را دوست دارم"، آیین نقاره زنی و سلام خادم از جمله برنامه های سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در سالروز این ولادت های باسعادت است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار