جلالی: آینده درخشانی در انتظار پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر بتوانیم روند رو به رشد را ادامه دهیم آینده درخشانی در انتظار تیم ما است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا اظهار کرد: در نیم ساعت آخر سعی کردیم بازی را در دست بگیریم. در نیمه اول بازی پایاپای بود اما نیمه دوم ما بهتر بودیم. فکر می کنم شایستگی این برد را داشتیم. ما نیمه دوم 2 تا توپ به تیر زدیم. بازی خوبی بود اما شاید لغزندگی زمین باعث شد برخی ازدقایق کیفیت خوبی نداشته باشد. 

وی درباره روند تیمش افزود: حفظ پیکان در لیگ برتر فوتبال هدفمان است و قصد داریم در لیگ به ثبات برسیم تا نیم فصل به اهداف خود  برسیم. قصد داریم در بازیهای آینده شرایط خوبی برای تیم پیکان فراهم کنیم. جذب بازیکنان جوان و خوب مستعد هدف دیگر ما در نیم فصل دوم است. اگر بتوانیم با همین  روند جلو برویم و منطقی باشیم، فکر می کنم که آینده درخشانی در انتظار پیکان باشد. 
سرمربی پیکان در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل تصریح کرد: ما به دنبال بازیکن بزرگ نیستیم و بیشتر دنبال بازیکنان جوان و مستعد هستیم. شاید یک پست بخواهیم که باتجربه بگیریم. باید بگویم که همه جوره همه ما به خوبی باشگاه از ما حمایت می کند. باید بگوییم که اگر موفقیت به دست آوردیم، به کارگران ایرانخودرو تقدیم می کنیم. 

وی تصریح کرد: مهمترین عامل موفقیت تیم ما اشتیاق و شوق بازیکنان است که تاکنیک تیم به خوبی اجرا می کنند. من به بازیکنانم علاقمند شدم و دوست دارم ساعات زیادی با آنها تمرین کنم. امیدوارم همین روند را حفظ کنیم. 

جلالی در پایان درباره عملکرد بازیکن خارجی پیکان خاطر نشان کرد: منشا بازیکن خوب و تاثیر گذار تیم است و قوت قلب تیم محسوب می شود. وی موضوع نگرانی برای حریفان ما است و به وسیله منشا حریفان خود را در عقب زمین نگه می داریم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار