فتاحى: يعقوب كريمي دو اخطاره است + عکس

سازمان لیگ برخلاف ادعای باشگاه پدیده و برخی سایت ها، مدافع استقلال را دو اخطاره می داند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از سایت ها ادعا کردند یعقوب کریمی مدافع استقلال در 3 بازی مقابل تراکتورسازی، صبا و پیکان کارت زرد گرفته و برای بازی امروز تیمش مقابل پدیده سه اخطاره بوده است. در همین راستا حتی خبرهایی مبنی بر شکایت باشگاه پدیده از آبی های پایتخت هم به گوش رسید.

این موارد در حالی است که سایت سازمان لیگ چنین ادعایی را نمی پذیرد و طبق مندرجات این سایت، یعقوب کریمی فقط مقابل تراکتور و صبا کارت زرد گرفته و در دیدار مقابل پیکان در هفته چهارم لیگ با کارت داور جریمه نشده است.

سازمان لیگ: یعقوب کریمی 2 اخطاره بود+عکس

همچنین صفحه مربوط به رخدادهای بازی پیکان-استقلال به این شکل است.

 
سازمان لیگ: یعقوب کریمی 2 اخطاره بود+عکس
 

سعید فتاحی رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ درباره اینکه گفته می شود یعقوب کریمی در 3 بازی قبل از این مسابقه اخطار دریافت کرده به خبرنگار ما گفت: چنين چيزی صحت ندارد .سيستم اعلام محروميت هاى سازمان ليگ ديگر به صورت دستی نیست و آنلاين خواهد بود و بايد بگويم این سیستم دقیقاً همانند سیستمی است که AFC و فیفا برای محرومیت بازیکنان در اعمال کارت‌های زرد و قرمز اعمال می‌کنند.

وى ادامه داد : یعقوب کریمی در بازی با صبا و تراکتورسازی اخطار دریافت کرده و دو اخطاره است .از طرفى در بازی با پیکان از بازيكنان استقلال رابسون جانواریو، بختیار رحمانی و هرایر مگویان اخطار گرفته اند .به ابن ترتيب كريمى سه اخطاره نبوده است .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار