سرپرست تیم پدیده:

بازیکنان نتوانستند مقابل استقلال عملکرد خوبی داشته باشند

سرآسیابی گفت: برخلاف دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان نتوانستند امروز مقابل استقلال عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی سرآسیابی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال و پدیده خراسان بیان کرد : متاسفانه در این بازی همانند دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان نتوانستند عملکرد مناسبی را ارائه دهند و دلیلش هم بازی سنگینی بود که هفته گذشته مقابل پرسپولیس در مشهد پشت سر گذاشته بودیم.

وی افزود: در بازی با پرسپولیس فشار سنگین و مضاعفی به بازیکنان تیم وارد شد، ازطرفی به دلیل درگذشت پدر رضا مهاجری نتوانستیم ریکاوری مناسبی در طول هفته داشته باشیم و باید اذعان کنم این مسئله بدجور در بازی امروز استقلال به تیم ما لطمه زد.

سرپرست پدیده در واکنش به اظهارات برخی بازیکنان این تیم مبنی بر اینکه باشگاه پدیده در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ غریب است و به این خاطر بازی این تیم مقابل استقلال به تعویق نیفتاد، گفت: به هیچ عنوان با این مسئله موافق نیستم، ما به خاطر به تعویق افتادن دیدارمان با پرسپولیس از سازمان لیگ درخواست کردیم یک روز بازی مان با استقلال به تعویق بیفتد و این موضوع با مخالفت این تیم مواجه شد. ما به استقلالی‌ها حق می‌دهیم که با این مسئله مخالفت کردند چرا که آنها سه شنبه پیش رو باید در دیداری دشوار و سرنوشت ساز در جام حذفی مقابل تیم پر قدرت نفت تهران قرار بگیرند.

سر آسیابی در پایان راجع به اینکه گفته می‌شود آنها از مسئولان باشگاه استقلال به خاطر عدم حضور در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه دلخورند، خاطر نشان کرد : ما از استقلالی ها دلخور نیستیم ،بلکه از مسئولان سازمان لیگ ناراحتیم که چرا فقط از تیم میهمان در جلسه هماهنگی حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار