سردار کاظمینی در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم؛

تفکر بسیجی باعث پیروزی‌های بزرگ در منطقه شده است/ برگزاری رزمایش مشترک گردان‌های امنیتی بسیج و ناجا در آینده نزدیک

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت: تفکر بسیجی باعث پیروزی‌های بزرگ در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله، در رزمایش امنیتی پیامبر اعظم که صبح امروز در تیپ امنیتی آل‌محمد برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در منطقه، تفکر بسیجی به پیروزی‌های بزرگی دست یافته است.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله ادامه داد: اگر تفکر بسیجی نبود، امروز آنچه که در سوریه اتفاق افتاده است رخ نمی‌داد و همه شاهد بودند که گروه‌های تروریستی بخش اعظمی از خاک سوریه را تصرف کرده بودند اما تفکر بسیجی آن‌ها را شکست داد.

وی افزود: در عراق نیز این اتفاق با شکل‌گیری داعش رخ داد اما به سرعت حشدالشعبی وارد عمل شد و امروز شاهد پایان کار تروریست‌ها هستیم و به لطف خدا به زودی موصل هم آزاد می‌شود. 

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تصریح کرد: امروزه به دلیل همین پیروزی‌ها آمریکا و اسرائیل تحت فشار قرار گرفته‌اند و محور مقاومت در حال حاضر، حرف اصلی را در منطقه می‌زند.

سردار کاظمینی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به این موضوع که در آینده نزدیک رزمایش مشترکی میان گردان‌های امنیتی بسیج و نیروی انتظامی برای ارتقاء توان بازدارندگی و مقابله با هر گونه تهدیدی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما امروز باید قدرت بازدارندگی خود را بالا نگاه داریم چرا که این موضوع باعث می‌شود تا امنیت در کشور برقرار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار