موافقت گروه تروریستی النصره با خروج مجروحان از فوعه و کفریا

گروه تروریستی جبهه النصره مجبور شد در مقابل تهدید های مردم دو شهرک تحت محاصره فوعه و کفریا، موافقت خود را با خروج بیماران و مجروحان این دو شهرک سوری اعلام کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم؛ جبهه النصره با خروج مجروحان شهرک های فوعه و کفریا موافقت کرده است.
منابع خبری وابسته به مخالفان سوری پیشتر اشاره کرده بودند که اجازه دادن به مجروحان فوعه و کفریا برای خروج از این دو شهرک یکی از بندهای توافق مربوط به خروج عناصر مسلح از حلب است.

پیش از این گروه های مسلح و تروریستی ازخروج بیماران و مجروحان دو شهرک تحت محاصر فوعه و کفریا جلوگیری کرده بودند, به دنبال این اقدام گروهی از اهالی فوعه و کفریا که به شهر حلب منتقل شده اند، گذرگاه الراموسه را در جنوب این شهر به روی افراد مسلح بستند.

این گروه از اهالی دو شهرک فوعه و کفریا با بستن گذرگاه الراموسه به روی افراد مسلح اعلام کرده بودند تا زمانی که تروریست ها به شهروندان بیمار و مجروح این دو شهرک اجازه خروج ندهند، گذرگاه الراموسه بسته خواهد ماند. 

بر اساس گزارش منابع سوری 9 هزار و 79 تروریست و خانواده های آنها از شب گذشته تا صبح امروز به حومۀ جنوب غربی حلب از طریق گذرگاه الراموسه طی 10 مرحله منتقل شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار