اصفهان؛

تیم هندبال نونهالان شهرداری خمینی‌شهر قهرمان لیگ مسابقات کشور شد

رئیس هیأت هندبال شهرستان خمینی‌شهر گفت: مسابقات‌ هندبال قهرمانی نونهالان کشور به میزبانی شهرستان ‌مرودشت برگزار شد که ‌تیم‌ شهرداری‌ خمینی‌شهر در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مجتبی میردامادی‌  اظهار کرد: مسابقات‌ هندبال قهرمانی نونهالان کشور به میزبانی شهرستان ‌مرودشت با حضور ۸ ‌تیم ‌برتر ‌کشور در ۲ ‌گروه‌ چهار تیمی‌ از روز دوشنبه‌ ۲۲‌ آذر آغاز و نهایتاً در روز جمعه‌ ۲۶‌ آذر با قهرمانی ‌تیم‌ شهرداری‌ خمینی‌شهر به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: با توجه‌ به ‌محدودیت‌ها‌ی مالی‌ و اقتصادی،‌‌‌ کسب ‌عنوان‌ در این ‌دوره‌‌ هیأت هندبال شهرستان بسیار سخت‌ بود ولی با این وجود مشکلات موفق شدیم ‌عنوان‌ قهرمانی را در این‌ دوره‌  از مسابقات بدست آوریم.

رئیس هیأت هندبال شهرستان خمینی‌شهر بیان کرد: هیأت‌ هندبال‌خمینی‌شهر در حدود یک ماه قبل بعداز کسب‌ نایب‌ قهرمانی‌ نوجوانان‌ کشور،در این دوره موفق به کسب مقام قهرمانی‌ نونهالان‌ ‌در رده ‌خردسالان ‌و لیگ‌ دسته۲‌‌ بزرگسالان‌ کشور شد.

مربی ‌تیم هندبال نونهالان خمینی‌شهر با بیان این که اعتقاد دارم مشکلات نباید مانع برای کسب موفقیت و افتخارات و رشد استعداد ورزشی نوجوان و جوانان شهرستان شود، ادامه داد: جا دارد از حمایت های شهردار و شورای شهر خمینی‌شهر، همراهی مسؤولان اداره ورزش جوانان، خانواده ها اعضای تیم در کسب این رتبه قهرمانی تقدیر و تشکر کنم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.