در ادامه بازی های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد میهمان وست برومویچ بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از هفته هفدهم لیگ برتر انگلستان، دو تیم وست برومویچ و منچستریونایتد از ساعت 21:00 به وقت تهران به مصاف همدیگر رفتند و در پایان این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که با نتیجه 0-2 پیروزی شدند و روند خوب اخیرشان را ادامه دادند.

دقیقه پنج منچستر به گل نخست رسید. حرکت خوب از جناح راست با سانتر عالی لینگارد همراه شد، زلاتان هم در مقابل دروازه آماده بود تا با  یک ضربه ی سر تمام کننده، یونایتد را پیش بیندازد. مهاجم سوئدی که فرم خوبی را در هفته های اخیر داشته در این مسابقه هم در گلزنی موفق بود.

دقیقه 56 باز هم زلاتان گلزنی کرد.پاس وین رونی در سمت راست محوطه جریمه وست بروم به زلاتان ابراهیموویچ رسید. او با دریبلی زیبا از دو بازیکن وست بروم گذشت و از داخل محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. ضربه او با برخورد به پای کریگ داوسون تغییر جهت داد و در حالی که هیچ کاری از  بن فاستر بر نمی آمد، به گوشه دروازه وست بروم وارد شد.

با این نتیجه در جدول رده بندی، منچستریونایتد با 30 امتیاز در رتبه ششم باقی ماند. وست بروم نیز با 23 امتیاز از رتبه هفتم تکان نخورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار