اهواز؛

کسب نایب قهرمانی دختران تنیس‌روی‌میز مناطق‌نفت‌خیز در کشور

17 تیم باشگاهی در این پیکارها شرکت داشتند که در مرحله مقدماتی بعد از انجام 28 بازی تیمی، هشت تیم به مرحله دوم راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،تیم مناطق نفت خیز جنوب عنوان نایب قهرمانی مسابقات تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان دختر کشور را به دست آورد.

این رقابت ها از 24 تا 26 آذرماه در سالن تنیس روی میز هیات قم برگزار شد.

 تیم های مناطق نفت خیز جنوب، هیات قم، آکادمی رامین گلستان، پالایش نفت آبادان، پاک نژاد اسپرت تهران، مهندسی شریف خراسان رضوی، رشد ایرانیان البرز و آباده فارس، هشت تیمی بودند که در جدول حذفی آسیایی بازی کردند.

پس از این مرحله نیز تیم های هیات قم، پاک نژاد اسپرت، مناطق نفت خیز جنوب و رشد ایرانیان البرز موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

در نیمه نهایی نیز مناطق نفت خیز جنوب با حساب 5 بر صفر برابر تیم رشد ایرانیان البرز به برتری رسید و فینالیست شد. هیات قم نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد تیم پاک نژاد اسپرت گذشت و به فینال رسید.

در فینال هم مناطق نفت خیز جنوب با نتیجه 3 بر 5 برابر هیات قم شکست خورد و عنوان دومی را به دست آورد و نماینده قم به قهرمانی رسید.

مناطق نفت خیز جنوب با ترکیب فرناز اسکندری، مشکات بهمئی، تینا زلکی نژاد، زهرا میراب زاده، ملیکا باشت باوی، مژده صادقی، بهاره انصاری و فاطمه پاکدامن به عنوان تنیسور و زهرا لیموچی و کبری درویشی به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست در این مسابقات شرکت داشت.
 
انتهاي پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.