حضور رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در ایران

"اور اردنر" سه شنبه هفته جاری برای بازدید از فدراسیون تیراندازی با کمان به ایران سفر می کند.

حضور رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در ایرانبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛اور اردنر رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان برای بازدید از فدراسیون تیراندازی باکمان و بررسی امکانات و تجهیرات ایران، سفری 2 روزه به کشورمان خواهد داشت.

براین اساس وی سه شنبه 30 آذر وارد کشور می شود. در همین زمان مسابقات تیراندازی باکمان رده های سنی نوجوانان و نونهالان برگزار می شود که رئیس فدراسیون جهانی به عنوان میهمان در آن حضور خواهد داشت.

رضا کیارستمی دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در سفر رئیس فدراسیون جهانی تیروکمان تلاش می کنیم تا با هماهنگی و جلسات مختلف، میزبانی مسابقات بین المللی را به فدراسیون جهانی پیشنهاد دهیم البته برای انجام این کار همه جوانب باید در نظر گرفته شود تا رئیس فدراسیون آن را بپذیرد.

وی افزود: برای میزبانی رقابت های بین المللی امکانات و تجهیزات نقش مهمی دارد که اگر فراهم باشد تاثیر زیادی در جلب نظر مسئولان فدراسیون جهانی خواهد داشت.

دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان درباره حذف مسابقات جهانی داخل سالن از سوی فدراسیون جهانی عنوان کرد: این موضوع در حد یک پیشنهاد است و هنوز به طور جدی مطرح نشده است.

بعید است فدراسیون جهانی بخواهد چنین رقابت هایی را از تقویم سالانه خود حذف کند، چون بسیاری از تیراندازان و کشورها هستند که فقط در مسابقات داخل سالن تخصص دارند و مدال های زیادی کسب می کنند، بنابراین حذف این رقابت ها بعید به نطر می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار