رحیم علی آبادی:

اشکانی تا بازی های آسیایی جاکارتا فرصت دارد

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هنوز زود است درباره عملکرد علی اشکانی اظهار نظر قطعی کنیم.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:زمانی که علی اشکانی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کردیم به او تا بازی های آسیایی 2018 جارکارتا فرصت دادیم در نتیجه با نتایج دو فرنگی کار کشورمان در رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی نباید اشکانی را قضاوت کنیم.
وی تاکید کرد:من نه به عنوان عضو شورای فنی بلکه به عنوان یکی کشتی دوست از عملکرد 2 فرنگی کار کشورمان در رقابت های جهانی رضایت ندارم اما این دلیل نمی شود که خیلی زود تصمیم به تخریب سرمربی گرفته شود.
دارنده مدال نقره المپیک درباره این که آیا تغییر قوانین کشتی تأثیری در عدم نتیجه گیری فرنگی کاران داشته است گفت:شاید قوانین جدید در سبک و نوع کشتی های رقابت های جهانی تأثیر گذار بوده باشد اما عدم نتیجه گیری کشتی گیران ما ارتباطی به این موضوع ندارد چرا که این قوانین برای همه کشتی گیران جهان یکسان است.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی درباره شایعات مطرح شده مبنی بر عدم حضور برخی کشتی گیران در رقابت های عمومی کشتی اظهار داشت:هیچ توجیهی برای غیبت در رقابتهای عمومی (اپن) کشور از مدعیان تیم ملی پذیرفته نخواهد شد و فرنگی کاران مدعی و کسانی که سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کسب نکردند مطمئن باشند در صورت عدم حضور در این رقابت ها هیچ شانسی برای ملی پوش شدن نخواهند داشت.
علی آبادی در خاتمه خاطرنشان کرد:اشکانی نباید به حواشی توجهی داشته باشد و باید همه تمرکزش را به رقابت های جام جهانی تهران معطوف کند،او بدون نگرانی باید کارش را بر اساس برنامه ای که دارد دنبال کند و مطمئن باشد شورای فنی تا  بازی های آسیایی جاکارتا پشت اشکانی را خالی نخواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.