اهواز؛

آغاز طرح توانمند سازی اقشار آسیب پذیر از سوی هلال احمر در دزفول

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول از آغاز طرح توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه با توزیع یک میلیون عدد قوطی کنسرو در سطح این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،عظیم رضایی مرسا ق، رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت:جمعیت هلال احمر دزفول در قالب طرح کمک غذایی به اقشار آسیب پذیر تعداد یک میلیون قوطی کنسرو غذایی تهیه کرده که از امروز بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توزیع می شود.

وی افزود:در مرحله نخست 500 هزار قوطی کنسرو غذا بین موسسه های خیریه،افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی،بیماران دیابتی،سرطانی ،زندانیان ،دانش آموزان نیازمند مناطق عشایری وروستایی توزیع می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت:در مرحله بعد نیز 500 هزار قوطی کنسرو دیگر بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی به دیگر فعالیت های جمعیت هلال احمر در مناطق روستایی و عشایری دزفول اشاره کرد و گفت:کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند عشایر و روستاهای دزفول نیز توسط هلال احمر جمع آوری شده و مقداری لوازم التحریر و لوازم بهداشتی نیز بین آنها توزیع شده است.

رضایی مرساق بیان داشت:در راستای توامندسازی اقشار آسیب پذیر در طول سال معاینه رایگان بیماران مناطق روستائی و عشایری از سوی پزشکان داوطلب هلال احمر انجام می شود و کمک هزینه درمانی نیز توسط هلال احمر به بیماران سرطانی پرداخت می شود.

 انتهای پیام/م
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.