مشهد؛

ماجرای کلاهبرداری که با 21 شاکی دستگیر شد

با تلاش پلیس شهرستان نیشابور فردی شیاد كه با وعده مشاركت در تولید محصولات یك كارخانه بیش از 10میلیارد ریال از 21 شهروند کلاهبرداری كرده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ،فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای شهرستان نیشابور با موضوع کلاهبرداری ، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار"بهمن امیری مقدم" افزود:در بررسی های اولیه و میدانی مشخص شد فردی با راه اندازی و تاسیس شركت تولید فیلتر خودرو های سواری اقدام به تبلیغات گسترده ای با عنوان مشاركت در تولید در سطح شهرستان نیشابور داشته و با این شیوه توانسته تعدادی از شهروندان را فریب دهد.

وی تصریح كرد: فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شهروندان از هر كدام مبالغی از یك میلیون و 200 هزار تومان تا سه میلیون تومان دریافت و به آنان اطمینان می داده است كه روزانه مبلغ 50 هزار تومان با این شیوه درآمد كسب می کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی نیشابور پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یك اقدام غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از خودرو متهم تعداد زیادی مدارك جعلی از جمله (شناسنامه، كارت مباشرت ، حكم كارگزینی مربوط به یكی از ادارات دولتی ،مهر املاك و مهر برخی از نهادهای دیگر و .. )كشف کردند.

سردار امیری مقدم خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مقابل ادله و مستندات پلیسی به 10 میلیارد ریال كلاهبرداری ، فروش مال غیر و تحصیل آن اعتراف که تاكنون تعداد 21 نفر شاكی نیز شناسایی شده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت: طمع و اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه می باشد و شهروندان می بایست با هوشیاری در برابر پیشنهادهای وسوسه انگیز مالی،زمینه جرم را از شیادان سلب کنند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.