آندو و پیام از ماشین سازی جدانمی شوند

دو بازیکن سرشناس تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیم فصل دوم لیگ شانزدهم در تیم فوتبال ماشین سازی حضور خواهند داشت

آندو و پیام از ماشین سازی جدانمی شوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با رسیدن به انتهای نیم فصل نخست لیگ شانزدهم، بحث نقل و انتقالات داغتر می شود و تیم ها برای جبران ضعف هایشان در نیمه نخست لیگ با جذب بازیکنان خوب اسکلت تیمی را ضمن استحکام با قدرت به مصاف رقبا می روند.

البته در این میان خبرهایی نیز در رابطه با جذب بازیکن در تیمی و یا حضور بازیکنی در تیم خاصی به میان می آید. خلاصه اینکه تیم های قعر نشین جدول لیگ شانزدهم به تکاپو می افتند تا به هرشکلی که شده از خطر سقوط رهایی یابند. اما بازیکنانی هستند که شرایط مساعدی در تیم شان ندارند و به فکر جدایی از تیمشان هستند.

اما در این میان پس از تعویض سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خبری مبنی بر جدایی دو بازیکن این تیم به نام پیام صادقیان و آندارنیک تیموریان که به هزاران امید و آرزو به جمع تیم ماشین سازی ملحق شده بودند تا جایگاه این تیم تازه لیگ برتری را عوض کنند اما این اتفاق رخ نداد و این دو بازیکن در انتهای نیم فصل خبر جدایی شان از تیم مطرح شد.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه ماشین سازی تبریز، جدایی آندانیک تیموریان و  پیام صادقیان در باشگاه مطرح نشده و این خبر در شبکه های اجتماعی به گوش رسیده است. البته پرسپولیس و استقلال خواهان جذب این دو بازیکن هستند لذا بحث جدایی تیموریان و صادقیان مطرح نشده است.

یکی از مسئولان باشگاه ماشین سازی اذعان کرد: به طور قطع برای تقویت تیم تلاش می شود و کاظمی بازیکن مورد نظر تیم را جذب می کند. اما باید دید که چه بازیکنانی را به تیم اضافه می کند. اما صحبتی از جدایی بازیکنان در باشگاه مطرح نشده است.

باید دید که تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در ادامه لیگ می تواند با ارائه بازی ها و کسب نتایج از قعر نشینی فاصله و خود را از خطر سقوط به لیگ پایین تر نجات دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار