آیا نایجل فراژ می‌تواند پُلی میان انگلیس و ترامپ باشد؟

"نایجل فراژ"، رهبر سابق حزب استقلال پادشاهی متحد انگلیس، اظهار کرده می‌خواهد پُلی میان انگلیس و دولت آینده آمریکا باشد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی؛ نایجل فراژ، رهبر سابق حزب استقلال پادشاهی متحد انگلیس در مصاحبه ای اظهار کرد در نظر دارد تا به عنوان پُلی میان انگلیس و دولت آینده دونالد ترامپ در آمریکا عمل کند. 

فراژ اولین سیاستمدار انگلیسی بود که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا با وی دیدار کرد. ترامپ پس از این دیدارها اظهار کرد فراژ می تواند به عنوان سفیر انگلیس عملکرد خوبی داشته باشد.

فراژ اظهار کرده است با توجه به گذرنامه انگلیسی‌اش، انتظار دریافت پُستی در دولت ترامپ ندارد. با این حال، او افزود خودداری دولت انگلیس در استفاده از او به عنوان فردی نزدیک به ترامپ، نشان می دهد سیاست های انگلیس چقدر بی‌ارزش است.

فراژ در ادامه اظهار کرده است که وزرای دولت انگلیس از صحبت کردن با او منع شده اند. موضوعی که از جانب وزیر تجارت جهانی، لیام فاکس، رد شده است.

کریسپین بلانت، رئیس کمیته سیاست خارجی پارلمان انگلیس، درباره اظهارات فراژ گفت: "او اگر در این باره جدی بود، باید با دیپلمات های انگلیسی در آمریکا ارتباط برقرار می کرد؛ اما تاکنون چنین کاری انجام نداده است. تنها کاری که فراژ کرده، برقراری ارتباط از طریق شبکه‌های تلویزیونی است."

فراژ در ادامه مصاحبه افزود که انقلاب سیاسی انگلیس هنوز ناتمام است و در نهایت اتفاقی مشابه با پیروزی دونالد ترامپ در آمریکا نیز در انگلیس رخ خواهد داد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار