کرمان؛

4 كشته در حوادث رانندگی آخر هفته در كرمان

رئيس پليس راه شمال استان از وقوع 4 حادثه منجر به فوت در تعطيلات آخر هفته در محور های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ يوسف نجفي گفت:با توجه به حجم بالاي عبور و مرور در سطح جاده­ها و معابر برون شهري استان در تعطيلات آخر هفته متاسفانه بر اثر بي ­احتياطي رانندگان 4 فقره تصادففوتي در سطح جاده­ ها و معابر برون شهري استان به وقوع پيوست.

وي افزود :در يكي از اين حوادث كه در کيلومتر 15 محور انار-شهربابک رخ داد، سواري پرايد به علت عدم توجه به جلو از مسير خود منحرفو واژگون شد كهدر اين حادثه سرنشين وسيله نقليه که پسر بچه اي حدوداشش ساله بود، در دم جان خود را از دست داد.

وي با اشاره به تصادفي ديگر كه در محور اصلي رفسنجان -کرمان به وقوع پيوست، گفت: دراين حادثه، سواري ليفان به علت عدم توجه به جلو با عابر پياده برخورد کرد.

وي افزود: در اين حادثه عابر پياده که پسر بچه اي 14 ساله بود، به شدت مجروح و در نهايت فوت كرد.

نجفي درخصوص حادثه محور روستايي مهدي آباد از توابع شهرستان انار گفت: اين حادثه به علت عدم رعايت حق تقدم موتورسيکلت نسبت به سواري پرايد رخ داد و پسر بچه اي 10ساله که ترک نشين موتورسيکلت بود در اين حادثه جان خود را از دست داده است.

وي به حادثه آخر که در محور اصلي رستم آباد- بم به وقوع پيوست نيزاشاره کرد و افزود: در اين حادثه سواري سمند به علت تخطي از سرعت مطمئنه از مسير خود منحرف و واژگون شدو راننده خودرو سمند در دم جان خود را از دستداد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حادثه ، رانندگی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار