دستیار کلینتون: همدستی تیم ترامپ با روس‌ها همچنان یک سوال بی‌پاسخ است

یک دستیار نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، همدستی ترامپ با روس ها در هک ای میل های وی را «سوالی بی پاسخ» خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از دستیاران ارشد هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر امسال آمریکا روز یکشنبه گفت اینکه مشاوران دونالد ترامپ پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در هک کردن ایمیل های حزب دموکرات با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات این کشور با روسیه تبانی کرده اند یا خیر همچنان یک « سوال بدون پاسخ» است.

جان پودستا افزود مدارکی وجود دارد دال بر اینکه دستیاران ترامپ پیش از آنکه دستگاه های اطلاعاتی آمریکا، روسیه را به دست داشتن در حملات رایانه ای به ایمیل های حزب دموکرات متهم کنند با یک مقام اطلاعاتی روسی و پایگاه اینترنتی ویکی لیکس تماس برقرار کرده بودند.

وی در مصاحبه با شبکه ان بی سی تصریح کرد:« هنوز مشخص نیست آیا در این زمینه تبانی صورت گرفته است یا خیر. من فکر می کنم دیپلمات های روسی پس از انتخابات آمریکا گفته اند با تیم ترامپ گفتگوهایی انجام داده اند.»

پودستا در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک انتخابات آزاد و عادلانه بوده است گفت :«فکر می کنم مداخله روسیه این انتخابات را از مسیر خود منحرف کرد.»
تیم انتقال قدرت ترامپ به درخواست برای اظهارنظر در این خصوص پاسخ نداده است.

اما رینس پریباس رئیس آتی کارکنان کاخ سفید این موضوع را که ترامپ یا دستیاران وی در زمان هک شدن ایمیل های حزب دموکرات با روس ها در تماس بوده اند، رد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار