تیم اصفهانی رقیب تازه سرخ ها در راه کسب جام؛

ذوب آهن رویای پرسپولیس و تراکتور را بر باد می دهد؟

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و به رقیبی سرسخت برای مدعیان قهرمانی لیگ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پس از جدایی یحیی گل محمدی از ذوب آهن،حتی خوش بین ترین هوادار این تیم فکر نمی کرد سبزپوشان اصفهانی بتوانند با مجتبی حسینی سرمربی جوان خود چنین نتایج قابل قبولی کسب کنند.تیم ذوب آهن با برد شیرین برابر پرسپولیس، ترمز بردهای پیاپی سرخپوشان را کشید و فاصله خود را با صدر جدول کمتر کرد.

حالا علاوه بر پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، نام ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ مطرح می شود. ذوبی ها در هفته چهاردهم لیگ شانزدهم موفق شدند آمار خوب پیروزی هایشان مقابل پرسپولیس را حفظ کنند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

سبزپوشان اصفهانی از زمان روی کار آمدن مجتبی حسینی نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و این تیم هر شش بازی اخیر خود در لیگ و جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.نتایج خوب ذوبی ها تماشاگران اصفهانی را به آینده تیمشان امیدوار کرده و آنان نیز در هفته های اخیر با شور و شوق بیشتری در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده اند.

اگر پیروزی های پیاپی ذوب آهن ادامه پیدا کند بدون شک این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ خواهد بود و این یعنی ظهور رقیبی تازه برای پرسپولیس و تراکتور که پیش از این خود را در رقابت برای کسب جام تنها می دیدند.خبری که به طور حتم برای سرمربی کروات قرمزها و ژنرال تراکتوری ها خوشایند نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار