همکاری وزرتخانه‌های افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر

وزارت‌خانه‌های مبارزه با مواد مخدر و امور سرحدات و قبایل و ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر تفاهمنامه امضا کردند.

همکاری وزرتخانه‌های افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت مبارزه با مواد مخدر افغانستان اعلام کرد: این وزارتخانه به همراه دو وزارتخانه امور سرحدات و قبایل و ریاست عمومی تربیت بدنی و ورزش با امضای دو تفاهم‌نامه، تصمیم دارند توسط ورزشکاران و شوراهای قومی در راستای مبارزه با مواد مخدر به مردم آگاهی دهند.

براساس این تفاهم‌نامه وزارت مبارزه با مواد مخدر و ریاست عمومی تربیت بدنی وظیفه دارند تا در مرکز و ولایات با برگزاری مسابقات ورزشی اضرار مواد مخدر را به مردم بیان نمایند.

همچنان وزارت سرحدات و قبایل با امضای یک تفاهم‌نامه دیگر با وزارت مبارزه با مواد مخدر متعهد شده است تا از طریق شوراهای قومی در سطح قریه‌ها، ولسوالی‌ها و ولایات کمپاین آگاهی در رابطه به اضرار مواد مخدر را راه‌اندازی کند.

این تفاهم‌نامه‌ها میان وزارت مبارزه با مواد مخدر، ریاست عمومی تربیت بدنی و وزارت سرحدات در حالی امضا میشود که شمار معتادان مواد مخدر در کشور به چندین میلیون رسیده است و به یک تهدید جدی در کشور مبدل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.