اهواز؛

رقابت های موتورسواری اسلالوم همگانی پایان یافت

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از پایان رقابت‌های موتورسواری اسلالوم همگانی استان با شناخت نفرات برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان اظهار کرد: این مسابقات روز شنبه (27 آذرماه) به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) به میزبانی بندر امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات، ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک بود. همچنین از دیگر اهداف‌مان تخلیه هیجانات و انرژی جوانان، کشف استعدادها و پر کردن اوقات فراغت شرکت‌کنندگان در یک مکان ایمن و مطمئن بود. ما این مسابقات را در فضایی ایمن و با حضور پلیس راهور، آتش‌نشانی و اورژانس برگزار کردیم که از سطح کیفی خوبی هم برخوردار بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان با بیان این که مورتورسوراران شهرستان‌های رامهرمز، اهواز، بندرامام و ماهشهر در این مسابقات حضور داشتند، افزود: جا دارد از کادر اجرایی این مسابقات و همچنین اداره ورزش و جوانان و هیات موتورسواری و اتومبی‌رانی شهرستان بندرامام خمینی که همکاری بسیار خوبی با ما جهت برگزاری این مسابقات داشتند، قدردانی کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: طی این رقابت‌ها آقای قنبری بخشدار بندرامام خمینی نیز قول همکاری داد تا یک پیست موتورکراس در بندر امام خمینی احداث شود که جا دارد از او نیز قدردانی کنم.

وی با اشاره به 10 نفر بنر این رقابت ها اذعان داشت: محسن احمدی، احمد عچرش، بهزاد اسکندری، محمد شیخ، غلام حسین حیاتی، سجاد دادخواه، محسن قبایی، محمد خمیسی، محسن ممبینی و سلمان عبدالهی، جزو 10 نفر برتر این رقابت ها بودند که در پایان با حضور مسوولان جوایزی همراه با تندیس این مسابقات به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.