سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

تنها یک مسابقه انتخابی تیم ملی داریم/ اعتبار باشد، اردو های خارجی هم خواهیم داشت

لطف اله نسب گفت: به دلیل کمبود زمان تنها یک مسابقه انتخابی تیم ملی داریم و اگر اعتبارات کافی تامین شود برای آماده سازی بهتر راهی کشور های دیگر می شویم.

تنها یک مسابقه انتخابی تیم ملی داریم/ اعتبار باشد اردو های خارجی هم خواهیم داشتجمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی ملی پوشان در لار گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان از 22 آذر در شهر لار استان شیراز آغاز شده است و تا سوم دی ماه ادامه دارد ، بازیکنان دعوت شده به اردو را برادران عالمیان ، افشین نوروزی ، محمد رضا اخلاق پسند، میدیا لطف اله نسبی ، حمید رضا طاهر خانی ، محمد امین حنطه ، امین میر الماسی ، آروین روئین تن و سعید احمدیان تشکیل می دهند که روزی 2 نوبت به تمرین می پردازند و خوشبختانه شرایط خوبی را به دست آورده اند.

وی در ادامه و در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: هنوز تاریخ انتخابی تیم ملی مشخص نیست اما تصور می کنم که تاایتدای بهمن ترکیب تیم ملی مشخص می شود زیرا 3 مسابقه مهم برای ملی پوشان در  پیش است.

لطف اله نسب در پاسخ به این سوال که برای هر 3 مسابقه پیش رو تنها یک مسابقه انتخابی برگزار می شود یا خیر عنوان کرد: تصور می کنم که  یک مسابقه انتخابی کافی باشد زیرا ما مشکل زمان داریم و برای هر 3 مسابقه پیش رو (کشورهای اسلامی - جمهوری آذربایجان) - (قهرمانی آسیا - چین ) - ( قهرمانی جهان- آلمان) زمان بسیار کمی را در اختیار داریم که نمی توان برای تمام آن ها مسابقه انتخابی برگزار کرد مگر آن که بازیکنی دچار مصدومیت شود .

سرمربی تیم ملی مردان تنیس روی میز کشورمان در مورد احتمال هم زمان شدن لیگ با اردو های تیم ملی گفت: به هر حال ممکن است برخی برنامه ها با هم تداخل داشته باشد اما ما تلاش می کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مشکلی به وجود نیاید و هم مسابقات لیگ برگزار شود و هم تیم ملی به اردو های خود برسد.

وی در مورد تاثیر نتایج تور های ایرانی در انتخابی تیم ملی هم بیان کرد: صد در صد موثر است زیرا بر اساس امتیاز های تور های ایرانی رنکینگ بازیکنان تعین می شود و نفرات برتر همین رنکینگ هم به تیم ملی دعوت می شوند.

لطف اله نسب در پایان و در خصوص اردوهاوتورنومنت های پیش روی ملی پوشان ، پیش از اعزام به مسابقات کشورهای اسلامی ، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان گفت : برنامه هایی را تنظیم و به فدراسیون ارائه داده ایم که اگر در نشستمان با مسئولان فدراسیون تایید شود و اعتبارات لازم آن تامین شود حتما اجرایی خواهد شد و برای برپایی اردو های بیشتر راهی کشور های دیگر می شویم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.