مشهد؛

آغاز طرح گذربان مدرسه برای مدارس حاشیه خیابان های اصلی

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز طرح گذربان مدرسه ویژه مدارس واقع در حاشیه خیابان های اصلی در سطح این استان خبر داد.

آغاز طرح گذربان مدرسه برای مدارس حاشیه خیابان های اصلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالحسن حقیقی گفت: این طرح ویژه مدارس ابتدایی واقع شده در حاشیه خیابانهای اصلی است بنابراین به دلیل رفت و آمد احتمالی دانش آموزان از خیابان، اجرای طرح گذربان مدرسه امری ضروری است.
وی افزود: طرح گذربان مدرسه علاوه بر طرح همیار پلیس که ویژه مدارس در حاشیه جاده ها و نقاط حادثه خیز است برای همه مدارس ابتدایی حاشیه خیابان اجرا می شود.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح گذربان مدرسه با همکاری سازمان ترافیک شهرداری مشهد و پلیس راهنمایی و رانندگی در خراسان رضوی اجرا می شود.
حقیقی افزود: در طرح گذربان مدرسه به صورت میانگین هر ناحیه آموزش و پرورش 250 دانش آموز را آموزش می دهد که در مجموع دو هزار دانش آموز به صورت مستقیم آموزشهای لازم را فرا می گیرند.
وی گفت: 71 هزار دانش آموز در خراسان رضوی مجری طرح گذربان مدرسه هستند که از این تعداد بیش از 60 هزار دانش آموز در مشهد مجری این طرح در مدارس خود می باشند.
معاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: حدود 400 مدرسه در خراسان رضوی مشمول اجرای این طرح می شود.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: گذربان ، مدرسه ، خیابان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار