بازی های اندرویدی حربه جدید داعش برای آموزش ترور +تصاویر

گروهک تروریستی داعش در ادامه فعالیت‌های خرابکارانه اقدام به ساخت اپلیکیشنی اندرویدی برای کودکان کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش یک اپلیکیشن بازی برای کودکان ساخته است که به آنها امکان می‌دهدحوادثی مشابه حادثه 11 سپتامبر را بازسازی کنند. در این اپلیکیشن کودکان با استفاده از تسلیحات متنوعی مثل راکت و هواپیماهای تجاری، آثار باستانی در کشورهای غربی مثل بیگ‌بن، برج ایفل و مجسمه آزادی را هدف قرار می‌دهند. جایزه آنها برای ورود به مرحله بعد، امتیازاتی است که کودکان دریافت و با آن اهداف بعدی‌شان را انتخاب می‌کنند.

بخش دیگری که در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده هجی درست کلمات است، به این ترتیب که به بچه‌های کم سن و سال‌تر یاد می‌دهد کلماتتی مانند "راکت" و "نارنجک" را درست هجی کنند. این اپلیکیشن برای کودکانی ساخته شده است که در مناطق تحت سلطه داعش در عراق و سوریه زندگی می‌کنند.

یادآوری می‌شود پیش از این گروهک تروریستی داعش چندین بار با انتشار ویدئوهایی از کودکانی رونمایی کرد که در حال اعدام و قتل عام مردم بیگناه هستند. حالا به‌نظر می‌رسد فضای مجازی و اپلیکیشن‌های اندرویدی روش جدیدی است که این گروهک برای شست‌وشوی مغزی کودکان در پیش گرفته است.

داعش برای کودکان بازی اندرویدی ساخت +تصاویر

داعش برای کودکان بازی اندرویدی ساخت +تصاویر

  بازی های اندرویدی حربه جدید داعش برای آموزش ترور +تصاویر بازی های اندرویدی حربه جدید داعش برای آموزش ترور +تصاویر


داعش برای کودکان بازی اندرویدی ساخت +تصاویر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار