زنجان؛

ارائه خدمات مهارت آموزی به 2هزارو600نفر از مددجویان تحت پوشش استان زنجان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت :ازارائه خدمات مهارت آموزی به 2600نفر از مددجویان تحت پوشش استان زنجان خبر داد.

ارائه خدمات مهارت آموزی به 2هزارو600نفر از مددجویان تحت پوشش استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛منصور عبادی ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: طی 8ماهه امسال بیش از 2600نفر از جامعه هدف این نهاد در دوره های مختلف آموزشی اعم از مقدماتی و تکمیلی ،کارآفرینی و پایدارسازی اشتغال شرکت کرده اند.
 وی افزود:هدف از برگزاری دوره های مهارت آموزی خانواده ها هدایت مستعدین اشتغال برای ایجاد شغل و توانمندی و خروج از چرخه حمایتی است  و برای برگزاری این دوره ها طی امسال بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده است .
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان بهره گیری از ظرفیت موسسات کاریابی برای ایجاد اشتغال در واحدهای صنعتی و شرکتهای تولیدی برای مددجویان را  از دیگر برنامه های کمیته امداد اعلام کرد و افزود:بسته های تشویقی ویژه ای برای موسسات کاریابی و کارفرمایان درنظر گرفته شده است که مطابق آن درصورت جذب مددجویان دراین واحدها  در سال اول صددرصد ودر سال دوم 50درصد حق بیمه سهم کارفرما از طریق کمیته امداد پرداخت می شود .
عبادی با تاکید براینکه اولویت بندی لازم برای ارائه خدمات اشتغال به ترتیب زنان سرپرست خانوار ،دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج و فرزندان معاف از خدمت سربازی و ساکنین مناطق روستایی و محروم استان هدف گذاری شده است ادامه داد:طرحهای اشتغال ایجاد شده در امداد استان برای مددجویان تحت حمایت همسو با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و درراستای توانمندسازی خانواده ها می باشد .

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.