مشهد،

نشست مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی با مدیران هتل های مشهد

در راستای مشهد 2017؛ نشست مدیر کل و معاونین میراث فرهنگی خراسان رضوی با مدیران هتل های چهار و پنج ستاره مشهد و روسای اتحادیه واحدهای اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در آستانه مشهد 2017 و لزوم برنامه ریزی مناسب و شایسته  از میهمانان مشهد 2017 در این نشست گفت: هتل های چهار و پنج ستاره  مشهد نقش مهمی در پذیرایی شایسته ازمیهمانان  2017مشهد دارند  وهدف میراث فرهنگی این است که تمامی میهمانان 2017 در واحدهای اقامتی استاندارد و مجوز دار اسکان پیدا کنند.
زارع صفت با بیان این که باید از میهمانان 2017به نحو شایسته ای پذیرایی شود و میزبان خوبی برای آنها باشیم افزود: این میزبانی که باید در طول سال برای میهمانان صورت گیرد، سبب افزایش رفت و آمد  توریست ها در آینده خواهد شد.
وی گفت: بر اساس ابلاغ استانداری مدیر کل میراث فرهنگی  خراسان رضوی به عنوان مسئول کمیته اسکان و پذیرایی 2017انتخاب شده است و متعاقبا ستاد داخلی کمیته اسکان و پذیرایی نیز تشکیل شده که در این راستا موسوی جانشین رئیس کمیته اسکان، بیدخوری مسئول هماهنگی اسکان،پهلوان مسئول اطلاع رسانی و اخبار و کلالی به عنوان دبیر اجرایی انتخاب شده اند.
مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: باید تمامی پرسنل  و کارکنان هتل ها و واحدهای اقامتی با موضوع مشهد 2017آشنا شوند و آموزش ویژه ببینند و به نحوشایسته ای مشهد 2017در کلیه واحدهای اقامتی معرفی شود.
وی افزود: باید تمامی محصولات  مشهد معرفی  و عرضه شوند و تصاویر آثار  و بناهای تاریخی صنایع دستی و گردشگری در هتل ها به معرض دید عموم گذاشته شوند، ضمن اینکه در هتل ها  به مسائل امنیتی توجه و شعائر اسلامی نیز رعایت شود و همچنین علاوه بر معرفی مشهد و استان باید کل ایران به شکل مناسبی به جهانیان معرفی شود.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.