اصفهان؛

اعلام برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

نفرات برتر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در رشته های مختلف در آیین پایانی این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، در آیین پایانی این جشنواره نفرات برتر در بخش ها و رشته های مختلف اعلام شدند که به شرح زیر می باشد:

*در بخش گریم، هیئت داوران جايزه نخست این بخش را به همراه تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي را به گريمور نمايش چارك سعيد فارغ اهدا کردند.

*در بخش بروشور، جایزه نخست شامل تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به مهدی هراتی برای نمایش گرز مار اهدا شد و علوی زاده و محسن احمدی به عنوان نفرات دوم و سوم به ترتیب با آثار زیرزمین و یک شاخه گل سرخ، لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

*در بخش طراحی لباس، معصومه شیخ زاده طراح لباس چارک و وحید عسس طراح لباس آن سیب سرخ به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و جهانگیر چالاکی با کسب رتبه نخست این بخش تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي را دریافت کردند.

*در بخش طراحی صحنه، جايزه اول به همراه تنديس جشنواره، ديپلم افتخار و جايزه نقدي به طراح صحنه نمايش گرز مار، محمد داريني اهدا گردید.

گروه بیان و کوروش معین فرد طراحان صحنه آن سیب سرخ و حکایت آن مردی که لبخند بر لب داشت به ترتیب جوایز رتبه های دوم و سوم هیئت داوران که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بود را دریافت کردند.

*در بخش موسیقی احمد گودرزی، احمد جعفری و عرفان عشوریون به ترتیب با حكايت مردي كه لبخند بر لب داشت، چارک و آن سیب سرخ به عنوان نفرات منتخب برگزیده شدند.

*در قسمت نمایشنامه، ابتدا با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بهمن پارساآرا و پویان اصغری برای نمایش های ارک-مشهد و چهار قفل تجلیل شد و در ادامه گروه نویسندگی آن سیب سرخ و سیروس همتی با یک شاخه گل سرخ به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

هيئت داوران در این بخش، جايزه نخست خود را به همراه تنديس جشنواره ديپلم افتخار و جايزه نقدي به نويسنده نمايش چارك آقاي كاوه مهدوي اهدا کردند.

*در رشته کارگردانی امیرپورمند(اوژاژ)، زمان اورکمان(یک شاخه گل سرخ) و مهدی سه دهی (خواب های بی وقت حوریه) لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کردند.

علاوه بر موارد شایسته تقدیر، پژمان شاهوردی با مردی که لبخند بر لب داشت و علیرضا قاسمی با نقل سرخ به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و کاوه مهدوی با چارک تنديس جشنواره و ديپلم افتخار و جايزه نقدي را به عنوان نفر نخست کسب کردند.

*زینب تقی کی و مینا مشتاقیان دو بازیگر خردسال و نوجوان بودند که با نمایش های زنگ خاطرات نرگس و یک شاخه گل سرخ دریافت کننده لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره شناخته شدند.

*در بخش بازیگر زن، لیلا شاقلانی(چهارقفل)، طوطیان(سوختن) و زهرا آل داوود(یک شاخه گل سرخ) لوح تقدیر و جایزه نقدی را دریافت کردند.

هيئت داوران جايزه سوم بازيگري زن را به مهديه داداش رستمي با نقل سرخ و جایزه دوم را به مهناز سبزچی با اراک-مشهد که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بود اهدا کردند.

جايزه نخست بازيگري زن به همراه تنديس جشنواره ديپلم افتخار و جايزه نقدي به بازيگر نمايش خوابهاي بي وقت حوريه خانم فرزانه آيافت اعطا شد.


*در بخش بازیگری مرد، پيمان صفرزاده با نمايش چارك، احمد جليل وند با نمايش زنگ خاطرات نرگس، فرامرز قليچ حاني با نمايش چارك و بهمن پارساآرا با نمايش اراك-مشهد با اهدای لوح و جایزه نقدی شایسته تقدیر معرفی شدند.

هيئت داوران جايزه سوم بازيگري مرد را شامل لوح تقدير و جايزه نقدي به سيدمهدي حسيني در نقش جواني مقدس اردبيلي در نمايش آن سيب سرخ از تهران اهدا کردند.

جايزه دوم بازيگري مرد شامل لوح تقدير و جايزه نقدي به محمد داريني با نمايش زيرزمين از كاشان رسید.

پژمان شاهوردي با نمايش حكايت مردي كه هميشه لبخند بر لب داشت از بروجرد جایزه نخست هيئت داوران در این بخش را شامل تنديس جشنواره و ديپلم افتخار و جايزه نقدي دریافت کرد.

محمود فرهنگ، علیرضا فائض پور و سید مهدی مجتهد هیئت داوران جشنواره دوازدهم را تشکیل می دادند.

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان از 22 تا 29 آذرماه جاری در کاشان برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار