کرمان؛

یادواره شهدای سوادآموزی در کرمان

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دوره های سواد آموزی تحکیم و انتقال 100 درصد سواد آموزان تعهد شده تحت پوشش قرار گرفته اند.

یادواره شهدای سوادآموزی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ناصر صباحی با اشاره به اینکه 4 تا 7 دی به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده، گفت: چهار شهید سوادآموزی در استان کرمان داریم که در بهمن ماه یادواره این شهدای گرانقدر برگزار می شود.

وی با اشاره به عملکرد سوادآموزی استان کرمان افزود: در سال جاری تعهد 18 هزار نفری در دوره های سوادآموزی در استان کرمان داشته ایم که قریب به 60 درصد آن محقق شده و درخواست فرصت یک ماهه ای برای جبران عدد باقیمانده را داریم.

صباحی تصریح کرد: در دوره انتقال سوادآموزان 9 هزار مورد تعهد بوده که پوشش 100 درصد
داشته ایم، همچنین 100 نفر را نیز اضافه در دوره های آموزشی مقدماتی رایانه تحت پوشش داریم.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تحکیم سوادآموزی 3 هزار نفر را در استان کرمان کاملا پوشش داده ایم و یک هزار و 860 نفر از اتباع بیگانه را نیز تحت پوشش سوادآموزی داریم.

صباحی با اشاره به ترسیم چشم انداز سوادآموزی در برنامه ششم توسعه، تصریح کرد: از یک سو توسعه سواد را در استان داریم و یادگیری مادام العمر از اهداف سوادآموزی است و از سوی دیگر تعداد بیسوادان در استان کرمان کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار