اصفهان؛

16مصدوم بر اثر واژگونی مینی‌بوس در دو راهی علویجه

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در دوراهی علویجه 16 سرنشین آن مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین  با اشاره به واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در دوراهی جاده علویجه اظهار کرد: این سانحه عصر دیروز رخ داد که در پی آن دو واحد امدادی اورژانس به همراه دو واحد از هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: در پی واژگونی این مینی‌بوس 16 سرنشین آن که همگی مرد بودند مصدوم شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات اولیه پزشکی در محل حادثه برای مصدومان صورت گرفته بیان داشت: هر 16 مصدوم به بیمارستان بهنیای تیران منتقل شدند که خوشبختانه آسیب جدی ندیده بودند.

راستین در ادامه از تصادف یک پراید با جدول در محور اژیه اصفهان در ساعت 20:30 شب گذشته خبر داد و گفت: در پی این سانحه نیز 3 واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور واحدهای امدادی در محل حادثه مأموران اورژانس با 8 مصدوم در پی این حادثه روبرو شده‌اند گفت: مصدومان حادثه که 2 مرد، 4 زن و 2 کودک بودند پس از اقدامات اولیه پزشکی که از سوی تکنسین‌های اورژانس برای آن‌ها صورت گرفت به بیمارستان الزهرا و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

 عصر روز گذشته در اکثر مناطق استان اصفهان شاهد بارندگی بودیم که از جمله دلایل این سوانح رانندگی به شمار می‌آید.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.