حمله نظاميان آل خليفه به تحصن‌کنندگان در مقابل منزل شيخ عيسی قاسم/ زخمی شدن یکی از طرفداران روحانی شیعه بحرینی+ فیلم و تصاویر

نیروهای رژیم آل خلیفه به مکان تحصن بحرینی‌ها در مقابل منزل روحانی برجسته شیعه در غرب منامه هجوم بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبری فوری از حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به مکان تحصن بحرینی‌ها در مقابل خانه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین، در منطقه الدراز واقع در غرب منامه خبر داد. 

در همین حال، شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش به نقل از منابع خود اعلام کرد نیروهای انقلابی در بحرین در پی حمله نظامیان رژیم آل خلیفه به مکان تحصن بحرینی‌ها در منطقه الدراز از مردم خواسته‌اند برای دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم به این منطقه و مناطق اطراف سرازیر شوند.

اخبار لحظه به لحظه از حمله نظامیان رژیم آل خلیفه به تحصن‌کنندگان در منامه را در اینجا مشاهده کنید: 

13:04 شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد ساکنان منطقه بنی جمره بحرین در تلاش برای رسیدن به منطقه تحت محاصره الدراز در حال راهپیمایی و تظاهرات هستند.

11:33 حرکت توده‌های خشمگین مردم بحرین با خودرو‌هایشان به سوی منطقه الدراز در غرب منامه برای شکستن محاصره تحمیلی رژیم آل خلیفه به این منطقه و دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم ادامه دارد. 

11:29 منابع العالم اعلام کردند توده‌های خشمگین مردم در بحرین محاصره منطقه الدراز را شکستند و سیم‌های خارداری را که بین منطقه الدراز و منطقه باربار فاصله انداخته است، برچیدند. 

11:23 شبکه المنار اعلام کرد یکی از مدافعین خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در پی حمله نظامیان رژیم آل خلیفه به تحصن کنندگان به منطقبه الدراز، در درگیری‌ها زخمی شده است.


11:17 شبکه تلویزیونی المنار از عقب‌نشینی نظامیان رژیم آل خلیفه از اطراف خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم در منطقه الدراز خبر داد.

11:12 منابع العالم اعلام کردند نیروهای رژیم آل خلیفه در حمله به مکان تحصن بحرینی‌ها در مقابل خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در منطقه الدراز در غرب منامه از گازهای اشک آور استفاده کرده‌اند.

11:10 برخی منابع  به العالم این شبکه گفتند بحرینی‌ها با هزاران دستگاه خودرو در حال حرکت به سوی منطقه الدراز هستند تا محاصره تحصن‌کنندگان و حامیان شیخ عیسی قاسم از سوی نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه را در هم بشکنند و از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین دفاع کنند. 

11:02 منابع العالم از درگیری میان نیروهای رژیم بحرین و تحصن کنندگان در میدان الفدا و در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین خبر دادند. 

گفته می‌شود بحرینی‌ها از چند ماه پیش به نشانه ابراز همبستگی با آیت الله شیخ عیسی قاسم در میدان الفدا در مقابل خانه وی در منطقه الدراز تحصن کرده‌اند. 

حمله نظاميان رژيم آل خليفه به تحصن‌کنندگان در مقابل منزل شيخ عيسی قاسم

حمله نظاميان رژيم آل خليفه به تحصن‌کنندگان در مقابل منزل شيخ عيسی قاسم

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید


ابن خبر در حال تکمیل است...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار