محمد دلیریان عنوان کرد:

با هیچ کسی تعارف نداریم/اردوی فرنگی کاران ۷ دی آغاز می شود

عضو شواری فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: در مرحله جدید اردوی تیم ملی از المپیکی ها هم دعوت می کنیم و هر کسی نیامد مشخص است دیگر دوست ندارد کشتی بگیرد.

 محمد دلیریان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: درب خانه کشتی به روی همه ملی پوشان باز است و ما در مرحله جدید اردو از تمامی موجودیت کشتی فرنگی دعوت خواهیم کرد اما اگر آنها نیامدند به زور که نمی توانیم فرنگی کاران را به ادامه راه قهرمانی مجبور کنیم.
 
وی با بیان این که به هیچ عنوان با کسی تعارف نداریم تاکید کرد: به همه قهرمانان احترام می گذاریم اما قانون در کار ما حرف اول را می زند در نتیجه هر کشتی گیری قانون گریز باشد شانسی برای ملی پوش شدن نخواهد داشت.
سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی درباره شایعه عدم حضور برخی کشتی گیران در رقابت های عمومی کشتی هم گفت: بر اساس فرآیند مراحل مسابقات انتخابی تیم ملی مشخص است به همین منظور کشتی گیرانی که صاحب سهمیه نیستند باید در مسابقات عمومی شرکت کنند و در صورت عدم حضور خودشان به صورت اتوماتیک شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی در سال ۲۰۱۷ را از دست می دهند.
دلیریان در خاتمه عنوان کرد:برای حضور در رقابت های جام جهان پهلوان تختی و جام جهانی تهران اردوی تیم ملی با حضور تمامی نفرات از روز ۷ دی ماه در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار