سر کودکان را تنها با کارتون گرم نکنیم!

کارگردان برنامه تلویزیونی "فیتیله" گفت: تصور می کنم باید یک نگاه جدی به کار کودک صورت بگیرد چرا که در صورت بی توجهی به کودکان بزرگترین ضربه به جامعه خودمان وارد می شود.

سر کودکان را تنها با کارتون گرم نکنیم!
 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد مسلمی کارگردان برنامه تلویزیونی "فیتیله" گفت: در حال حاضر هیچ گروه حرفه ای در زمینه کودک فعالیت نمی کند و در شرایط کنونی ما فیلم خوب برای بچه ها نداریم و هیچ اثری ویژه بچه ها ساخته نمی شود و کارهای خوبی هم که داشتیم ، از گذشته وجود داشته است.
 
مجری برنامه محبوب "فیتیله" همچنین اظهار کرد:افراد حرفه ای که سال ها در زمینه کودک فعالیت کرده اند و خاک خورده اند و کارهایشان دیده شده، اکنون حضوری ندارند. در زمینه کارهای موفق عرصه کودک می توان به محله برو و بیا، محله بهداشت و هادی و هدی اشاره کرد.
 
مسلمی یادآور شد: برنامه های خوب کودک مربوط به گذشته بوده و الان چیزی وجود ندارد و سایر برنامه ها حدود دو سه ماه روی آنتن می آید و پس از آن تمام می شود و دیگر خبری از آن بر جای نمی ماند.
 
وی افزود: تصور می کنم باید یک نگاه جدی به کار کودک صورت بگیرد چرا که در صورت بی توجهی به کودکان بزرگترین ضربه به جامعه خودمان وارد می شود.
 
کارگردان برنامه "فیتیله" تصریح کرد: ما در فضای کار کودک می توانیم بسیاری از مباحث درباره اعتیاد و آلودگی هوا و همچنین سایر موارد را به بچه ها آموزش دهیم و نباید بچه ها را دست کم بگیریم و تنها با کارتون سرشان را گرم کنیم چرا که در تمام نقاط دنیا،‌ جامعه را با توجه به کودکان می سازند.
 
 
منبع:خبرگزاری میزان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار