بازیکن تیم نفت تهران:

تلاش می کنم نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کنم/فحاشی هواداران در فوتبال امروز جایی ندارد

اسدی بازیکن تیم نفت تهران گفت: تماشاگران ایرانی از بهترین هواداران به شمار می آیند و فحاشی در فرهنگ ایرانی جایی ندارد.

هایپر را درست کنید////////////بازیکن تیم نفت تهران: تلاش می کنم نظر مساعد کادر فنی تیم ملی را جلب کنم/فحاشی هواداران در فوتبال امروز جایی نداردرضا اسدی در َگفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم فوتبال نفت تهران مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت:از آن جایی که "می خواستیم" استقلال را شکست دهیم، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و همدل و هم قسم شدیم که این تیم را شکست دهیم.

پدیده این هفته های تیم فوتبال نفت تهران درمورد اعتماد علی دایی به خود گفت: این که رسانه ها از من به عنوان "پدیده نفت" نام می برند، لطف آن ها را می رساند. علی دایی اعتماد زیادی به من دارد. به همین دلیل سعی خود را به کار گرفته ام تا پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهم. وظیفه ام تلاش برای موفیت تیم است.

اسدی درمورد بازگشت نفت تهران در دیدار برابر استقلال باوجود عقب افتادن از حریف، بیان کرد: اگر به جریان بازی نگاه کنید، با وجود دریافت گل از استقلال، هیچ استرسی نداشتیم. تمام هدف ما پیروزی مقابل استقلال بود. بازیکنان و کادرفنی نفت آرامش خاصی داشتند و قصد ما این بود با برد در این دیدار، گام محکمی برای قهرمانی در جام حذفی برداریم. دریافت گل در این دیدار برای ما به هیچ وجه مهم نبود. بازیکنان نفت تا پیش از سوت پایان مسابقه از جان مایه گذاشتند زیرا پیش از شروع مسابقه تمام اعضای تیم هم قسم شده بودیم تا در این دیدار به پیروزی برسیم.

وی درباره 2 بازی سخت پیش روی این تیم مقابل تراکتورسازی و سپاهان بیان کرد: نفت با توجه به نتایج خوبی که تاکنون گرفته، هم اکنون با 23 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد،به هیچ عنوان برای کسب یک امتیاز یا انجام کارهای تدافعی مقابل این تیم ها به میدان نمی رویم.سعی می کنیم با نکاتی که کادرفنی به بازیکنان گوشزد می کنند، در این دو دیدار با قدرت تمام مقابل حریفان صف آرایی کنیم.

عضو تیم نفت تهران درباره فحاشی هواداران استقلال در حین بازی به سرمربی تیم نفت خاطر نشان کرد: باید بگویم علی دایی یکی از اسطوره های فوتبال ایران به شمار می آید و فرهنگ فوتبال روز دنیا این را می رساند که نباید حین مسابقه به هیچ سرمربی بی ادبی شود.علی دایی توانست تا پایان مسابقه با آرامش خاصی بازی را دنبال کند و از کنار زمین با این همه فحاشی که به وی داده شد بازهم در حین مسابقه نکات فنی را به بازیکنان خوب گوشزد کرد همین عامل موجب شد تا بازی باخته را در پایان با برد پشت سر بگذاریم.

معتقدم دیگر نباید در هیچ ورزشگاهی به هیچ بازیکن یا سرمربی الفاظ رکیک نسبت داده شود زیرا بی احترامی به کسی در فرهنگ تماشاگران فهیم ایرانی جایی ندارد.

اسدی در پایان درباره اینکه چقد به حضور در تیم ملی در این برهه زمانی فکر می کند،خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را می کنم تا با انجام بازی های درخشان نظر مساعد کادر فنی را جلب کنم.البته بازهم می گویم دعوت شدن یا نشدنم به نظر کادر فنی تیم ملی بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار