معاون پارلمانی رئیس جمهور به یزد سفر می‌کند

معاون امور مجلس رئیس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات استان یزد و بازدید از چند طرح تولیدی و پروژه عمرانی در پایان هفته جاری به این استان سفر می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به یزد سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات استان یزد و بازدید از چند طرح تولیدی و پروژه عمرانی در پایان هفته جاری به این استان سفر می‌کند.

 دیدار و گفتگو با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و حضور در جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان و شورای معاونین استانداری یزد از جمله برنامه های معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به یزد است.

امیری و هیات همراه روز پنجشنبه علاوه بر دیدار با خانواده معظم شهدا، گلزار شهیدان از جمله مرقد سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی را زیارت و به مقام شامخ ایشان ادای احترام می کنند.

 بازدید از چند طرح تولیدی از جمله واحد تولید کاشی عقیق اشکذر و شرکت فولاد آلیاژی ایران و چند پروژه عمرانی نظیر بیمارستان در حال احداث خیری اشکذر، واحد نمونه گلخانه و واحد بوم گردی از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور به استان یزد خواهد بود.

وی همچنین برای بررسی مسائل و مشکلات استان، در جلسه شورای اداری استان یزد که با حضور آقای سید محمد میرمحمدی استاندار و مقامات و مدیران استانی تشکیل می شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار