اصفهان؛

جذب 880 میلیون ریال اعتبار در طول یکسال گذشته برای بقعه سید جلال هاشمی(ره) مبارکه

برای توسعه و عمران بقعه سید جلال هاشمی(ره) مبارکه در یک سال گذشته 880 میلیون ریال اعتبار جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و همچنین براساس سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در یک سال گذشته طرحهای عمرانی متعددی برای آماده سازی زیر ساخت های مناسب در بقعه سید جلال هاشمی(ره) روستایی دهسرخ از توابع شهرستان مبارکه اجرا شده است.

علی مبشری اظهار داشت: برای خاکریزی و زیر سازی به متراژ 3500 متر مربع تا سطح بقعه ، سنگ فرش و جدول بندی و ساخت سنگ قبور برای همسطح سازی بالغ بر 420 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت .

وی گفت : همچنین اجرای دیوارکشی به مساحت 160 متر طول با هزینه ‌ای بالغ بر 80 میلیون ریال از محل بودجه دهیاری این روستا اجرا شده است.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه ادامه داد: برای اجرای روشنائی محوطه و صحن این بقعه متبرکه و نصب تابلو کامپیوتری افزون بر 130 میلیون ریال هزینه شد .

علی مبشری خاطر نشان کرد: گچ کاری و سفید کاری گنبد و داخل حرم به متراژ 700 متر مربع با اعتباری بالغ بر 110 میلیون ریال از محل درآمد بقعه در دست اجرا ست.

وی گفت : ساخت آشپزخانه و چایخانه به متراژ 40 متر با سقف ورق گالوانیزه و سه متر دیوارکشی با سنگ و کاشیکاری و ایزوگام سقف این بقعه و اجرای برق کشی کامل ساختمان بقعه، باهزینه 270 میلیون ریال در دهه اول فاطمیه به بهر ه برداری میرسد .


انتهای پیام/س

برچسب ها: مبارکه ، توسعه ، عمران ، بقعه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار