هفته شانزدهم بوندس لیگای آلمان

بایرن مونیخ 3 - لایپزیگ 0/رویای شگفتی ساز ها در مونیخ به کابوس تبدیل شد

بایرن مونیخ در یک بازی برتر موفق شد لایپزیگ را شکست دهد قهرمان نیم فصل بوندس لیگا شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم رقابتهای بوندس لیگای آلمان چهارشنبه شب از ساعت 22و 30 دقیقه با برگزاری پنج مسابقه به پایان رسید که در مهمترین دیدار مدعیان اصلی قهرمانی این فصل یعنی بایرن مونیخ و لایپزیگ تازه صعود کرده به بوندس لیگا که نتایج خیره کننده ای در این فصل گرفته است به مصاف هم رفتند که در پایان این باوارایی ها بودند که در حضور75 هزار تماشاگر ورزشگاه آلیانس آرنا سه بر صفر حریف شگفتی ساز خود را شکست دادند.

دقیقه 17 بایرن به گل نخست رسید. لام از جناح راست سانتر محکمی را برای لواندوفسکی ارسال کرد که ضربه مهاجم لهستانی به تیرک دروازه خورد اما در ادامه تیاگو دروازه خالی گولاکسی را گشود.

دقیقه 25 گل دوم نیز به ثمر رسید. توب ربایی ویدال و پاس به لواندوفسکی فضا را برای فرار آلونسو مهیا کرد تا هافبک مسن بایرن روی پاس لواندوفسکی دروازه لایپزیگ را برای دومین بار باز کند.

دقیقه 29  تیم مهمان 10 نفره شد.بازیکنان لایپزیگ روی ارسال کرنرشان جا ماندند و فیلیپ لام با سرعتی بالا به سمت دروازه بی دفاع لایپزیگ هجوم برد اما در میانه راه توسط فورسبرگ سوئدی از پشت متوقف شد. هافبک لایپزیگ که تکل خشنی را زد ابتدا با کارت زرد مواجه شد اما پس از چند ثانیه، داور او را از زمین بازی اخراج کرد.


دقیقه 43 هوملس که روی پاس های بلند مهارت دارد، با ارسال خوبش کوستا را صاحب موقعیت کرد که گولاکسی سنگربان لایپزیش از دروازه اش خارج شد و وینگر برزیلی را سرنگون کرد تا یک پنالتی به سود بایرن گرفته  شود. روبرت لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و به راحتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

بایرن که کار حریف را در نیمه نخست تمام کرده بود در نیمه دوم مدارا کرد و در نهایت با همین نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

در جدول رده بندی بایرن با این پیروزی 39 امتیازی شد و خود را در صدر جدول از لایپزیگ 36 امتیازی جدا کرد.

نتایج دیگر مسابقات همزمان هفته شانزدهم بوندس لیگا به این شرح است:


کلن یک - بایرلورکوزن یک

هرتابرلین 2 - دارمشتات صفر

هافن هایم یک - وردربرمن یک

اینگول اشتات یک - فرایبورگ 2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار