ایرانشهر

اختصاص 5 میلیاردو 500 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: امسال افزون بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای آموزش های فنی وحرفه ای مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، محمدعلی تراقویی مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر یکی از اولویت های کمیته امداد را توانمندسازی و خودکفایی افراد تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش بر این است که در 6ماه آینده زمینه آموزش و خودکفایی بیش از هزارو 200 نفر فراهم شود.

وی بیان کرد: کلاس های آموزش حرفه آموزی برای افراد تحت حمایت کمیته امداد با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در قالب رشته های سوزن دوزی، خیاطی، گلدوزی، مکرومه بافی و گلسازی برگزار می شود.

تراقویی گفت: مددجویانی که گواهینامه مهارت کسب کنند تسهیلات خوداشتغالی در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به آنان پرداخت می شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزش فنی و حرفه ای نقش بسیار مهمی در مهارت آموزی مددجویان دارد به طوری که افراد تحت حمایت می توانند برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار