اصفهان؛

حامد زمانی آخرین اثر خود را به یاد شهدای اطلاعات رونمایی کرد

حامد زمانی اثر جدید خود را به یاد شهدای اطلاعات عملیات در یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات عملیات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری رونمایی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،حامد زمانی اثر جدید خود را به یاد شهدای اطلاعات عملیات در یادواره سرداران و 450 شهید اطلاعات عملیات استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری رونمایی کرد.

وی درباره این اثر اظهار کرد: مدت‌ها بود که به من درخواست کاری در مورد اصفهان شده بوده اما هنوز فرصتی برای انجام آن پیدا نکرده بودم تا اینکه با پیشنهاد اطلاعات عملیات نیروی زمینی سپاه این کار را انجام دادم.

زمانی با بیان اینکه این کار بدون کمک شهدا امکان‌پذیر نخواهد بود، تصریح کرد: در این اثر که به برای شهدای اطلاعات عملیات اصفهان آماده شده است، از شهید خرازی، کاظمی و ردانی‌پور نام برده می‌شود که از شهدای شاخص جبهه هستند و به نوعی زندگی این سه بزرگوار را بیان می‌کند.

حامد زمانی که به دعوت اطلاعات عملیات سپاه اصفهان به یادواره شهدای اطلاعات عملیات سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری آمده بود، دو اثر دیگر را نیز اجرا کرد و در پایان نیز به درخواست مردم اثر «عمار» را مجدد اجرا کرد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.