قم؛

برگزاری دوره های آموزشی ویژه تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اهتمام سازمان تاکسیرانی به ارتقاء سطح آگاهی‌های تاکسی‌داران،از برگزاری دوره های آموزشی ویزه تاکسیرانان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اهتمام سازمان تاکسیرانی به ارتقاء سطح آگاهی‌های تاکسی‌داران،گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه تاکسی‌داران پیش‌بینی و در ایام مختلف ویژه‌ آن‌ها برگزار می‌شود.
 
 عزتی با تأکید بر ضرورت افزایش اطلاعات تاکسی‌داران در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، قانونی و... بیان کرد: این دوره‌ها در موضوعات مختلف پیش‌بینی‌شده و تاکنون 30 کلاس آموزشی برگزارشده است.
 
وی بابیان اینکه دوره‌های آموزشی این سازمان در راستای فرهنگ‌سازی تاکسی‌داران قدیمی و متقاضیان جدید برگزارشده است، گفت: دوره آموزشی آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، آشنایی با قوانین تاکسیرانی، توجیه مسائل اجتماعی مرتبط با تاکسیرانان، دوره‌های مرتبط با آتش‌نشانی و ایمنی ازجمله کلاس‌های برگزارشده برای این قشر است.
 
مدیر عامل تاکسیرانی بابیان اینکه در یک سال گذشته از بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان ممتاز تاکسیرانان تقدیر و هدایایی به آن‌ها تقدیم شده است، افزود: همچنین در این مدت بیش از 200 قلم اجناس به‌جامانده در تاکسی‌ها تحویل صاحبان آن‌ها شده است.
 
عزتی خاطرنشان کرد: مقادیر زیادی وجه نقد و طلا نیز در تاکسی‌ها پیداشده بود که با طی مراحل شرعی و قانونی تحویل صاحبان یا مراجع ذی‌ربط شده است.

وی  همچنین از تقدیر از تاکسیرانان نمونه خبر داد و افزود: تاکسیرانان نمونه و امینی که در شهر هستند نیز به‌طور مستمر در مراسمات مختلف موردتقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار