تغییر چهره حیرت‌انگیز دختر جوان پس از ترک اعتیاد +تصاویر

دختر جوان آمریکایی که پس از ترک اعتیاد تغییر محسوسی در چهره‌اش ایجاد شده تصاویر قبل و بعد از اعتیاد را در فیسبوک به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیجا هال دختر جوان اهل آریزونای آمریکا است که از 17 سالگی در دام اعتیاد گرفتار شد. او تا چهار سال پیش که شروع به ترک اعتیاد خود کرد زندگی نکبت‌باری را می‌گذراند. این دختر جوان تقریبا تمام انواع مواد مخدر را تجربه کرده و آنگونه که خودش می‌گوید زندگی‌اش تقریباً نابود شده بود. او حتی برای تهیه مواد مدتی به فروش مواد مخدر هم روی آورد.

دیجا وقتی از آن روزها یاد می‌کند به‌شدت  متأثر می‌شود و خاطرات دردناکی در ذهنش تداعی می‌شود. نقطه عطف زندگی او از سال 2012 شروع شد؛ زمانی که پدربزرگ خود را پس از مدتها دید. آن روز تولد پدربزرگش بود و دیجا که عاشقانه او را دوست داشت برای او هدیه‌ای تهیه کرد و به دیدنش رفت. اما واکنش پدربزرگ با دیدن چهره معتاد او برایش بسیار دردناک بود. پدربزرگ روی ویلچیر نشست و به دیجا گفت حاضر نیست او را ببیند.

 آن روز دیجا به پدربزرگ قول داد که اعتیاد را کنار بگذارد اما چند روز بعد دستگیر شد و به زندان رفت و در زندان متوجه شد پدربزرگش از دنیا رفته است. دیجا در زندان تصمیم گرفت قولی که به پدربزرگ داده را عملی کند و موفق هم شد. حالا 4 سال است که او دنیای پاک و عاری از اعتیاد را تجربه می‌کند، در حالی که ازدواج کرده و یک دختر هم دارد.

دیجا هال برای اینکه دختران و پسران جوان را از اثرات خانمانسوز اعتیاد آگاه کند تصاویر خود را در زمان اعتیاد و پس از ترک آن در فیسبوک به اشتراک گذاشته و هر از گاهی مطالبی را برای راهنمایی جوانها در فیسبوک منتشر می‌کند.

تغییر چهره حیرت‌انگیز دختر جوان چس از ترک اعتیاد +تصاویر

تغییر چهره حیرت‌انگیز دختر جوان چس از ترک اعتیاد +تصاویر

تغییر چهره حیرت‌انگیز دختر جوان چس از ترک اعتیاد +تصاویر

تغییر چهره حیرت‌انگیز دختر جوان چس از ترک اعتیاد +تصاویر



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.