اصفهان؛

درآمد 2 میلیارد ریالی کمیته امداد نطنز در 7 ماهه اول سال

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز گفت: کمیته امداد امام خمینی در 7 ماهه اول سال جای 2 میلیارد ریال درآمد داشته که یک میلیارد آن مربوط به صدقات و بقیه زکات و حوزه‌های دیگر بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی  در جلسه ستاد احیای زکات بادرود اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی نطنز با هدف فرهنگ‌سازی در بحث زکات و تشویق و ترغیب خیران در این بخش تلاش می‌کند و تاکنون چهار جلسه ستاد احیای زکات را برگزار کرده است.

وی افزود: یکی از راه‌های تشویق مردم به پرداخت زکات حضور در بین مردم و همچنین حضور مسؤولان بر سرزمین‌های زراعی و باغات و تشویق این کشاورزان در بادرود بوده و بر همین اساس مقدار زیادی میوه به‌ عنوان زکات مستحبی از طرف مردم شریف بادرود اهدا و به مددجویان تحت پوشش تحویل شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز تصریح کرد: به‌ خوبی اعتقاد داریم که ترویج فرهنگ زکات و پرداخت آن در جامعه باعث ریشه‌کن کردن فقر در جامعه خواهد شد و احیای زکات مانند دیگر واجبات دینی به رفع محرومیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه اسلامی کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی در هفت‌ماهه اول سال جای 2 میلیارد ریال درآمد داشته که یک میلیارد آن مربوط به صدقات و بقیه زکات و حوزه‌های دیگر بوده است.

مومی اردستانی خاطرنشان کرد: در بحث پرداخت زکات مستحبی و طرح شجره طیبه از سال‌های گذشته موفق شدیم 600 اصله درخت انار را پلاک‌کوبی کنیم و امسال حدود 7 هزار کیلو انار از این طرح برداشت و بین مدد جویان توزیع کردیم.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها در فضای مجازی علیه کمیته امداد نطنز، خاطرنشان کرد: به‌ هیچ‌ وجه شاخه فرعی کمیته امداد بادرود برچیده نمی‌شود و همواره نیروهای کمیته امداد در منطقه بادرود مشغول ارائه خدمت به مددجویان هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.